Mandelgave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

504 visninger
8 svar
0 synes godt om
9. december 2012

Tvillingemor80

Nogen der har nogle ideer til en perfekt mandelgave?

En der både er sjov for drenge og piger - børn og voksne ?

Kom med jeres bud på en god mandelgave

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2012

CaWi

Herhjemme var mandelgaven for et par år siden en tur i biffen for to. Du ved de der man kan købe i supermarkederne i dvdkasetter.
Det er noget både børn og voksne kan bruge

Anmeld

9. december 2012

Tvillingemor80

CAWI skriver:

Herhjemme var mandelgaven for et par år siden en tur i biffen for to. Du ved de der man kan købe i supermarkederne i dvdkasetter.

Det er også en god idee

Anmeld

9. december 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
CAWI skriver:

Ej, det var en super god ide - den stjæler jeg lige

Anmeld

9. december 2012

LRJ

Jeg har købt en masse små ting i tiger, søstrene grene og andre steder til maks 10 kr, og har så købt en kurv til alt det
Og der er alt muligt i, slik, sæbebobler, krydderier, trækøkkenredskaber, opvaskebørste, farveblyanter, viskelæder, papir og en masse andet så der er noget for alle i den
Og der er for 150 nu nu og nok for 200 når jeg er færdig

Anmeld

9. december 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
CAWI skriver:

Det er også standard i vores familie med bio billetter! Vh stine

Anmeld

9. december 2012

Philla

Lone H. skriver:

Jeg har købt en masse små ting i tiger, søstrene grene og andre steder til maks 10 kr, og har så købt en kurv til alt det
Og der er alt muligt i, slik, sæbebobler, krydderier, trækøkkenredskaber, opvaskebørste, farveblyanter, viskelæder, papir og en masse andet så der er noget for alle i den
Og der er for 150 nu nu og nok for 200 når jeg er færdig

Fed idé - den stjæler jeg 

Anmeld

9. december 2012

Isabella_mor

Har set i magasin at de har lækker chokolade, trøffelchokolade osv Super lækkert  og har man pengene til det har jeg set en  næsten een meter høj chokoladejulemand i magasin til 9999,- kroner.   Ellers måske nogle sjove 3d puslespil eller sådan noget

Anmeld

9. december 2012

Victoria2013

Vi har vist flere gange i min familie brugt velgørenhedsgaver som mandelgaver, det virker ganske fint

Jeg har også haft købt et fint stort krus og noget luksus-chokolade (til varm chokolade) som mandelgave

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.