Perfekt og så alligevel dårlig timing...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.018 visninger
33 svar
0 synes godt om
9. december 2012

mommy1991

God aften, alle sammen  

Jeg er gravid i 8. uge - og min kæreste og jeg kigger ligeså stille efter ny, større lejlighed. I dag var vi så ude og kigge og fandt så en helt ideel lejlighed - 4. værelses, 83 m3, 4500 alt inklusiv, tæt på arbejde, tæt på skole - HELT perfekt.. Desværre er den meget eftertragtet og skal allerede overtages 1. januar 2013 - og vi har ikke engang sagt vores egen lejlighed op endnu. Vi står og kan få lejligheden, men skal så stå med dobbelt-husleje i et stykke tid. Åh, ha. Tvivler virkelig på at vi finder en lejlighed SÅ perfekt og SÅ billig igen. What to do.. 

Nå, men jeg ville egentlig ikke noget med dette indlæg - bare udtrykke min glæde og frustration.

herfra!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2012

LBK

emmagirl skriver:

God aften, alle sammen  

Jeg er gravid i 8. uge - og min kæreste og jeg kigger ligeså stille efter ny, større lejlighed. I dag var vi så ude og kigge og fandt så en helt ideel lejlighed - 4. værelses, 83 m3, 4500 alt inklusiv, tæt på arbejde, tæt på skole - HELT perfekt.. Desværre er den meget eftertragtet og skal allerede overtages 1. januar 2013 - og vi har ikke engang sagt vores egen lejlighed op endnu. Vi står og kan få lejligheden, men skal så stå med dobbelt-husleje i et stykke tid. Åh, ha. Tvivler virkelig på at vi finder en lejlighed SÅ perfekt og SÅ billig igen. What to do.. 

Nå, men jeg ville egentlig ikke noget med dette indlæg - bare udtrykke min glæde og frustration.

herfra!

Snup den hvis jeres økonomi altså kan holde til det

Anmeld

9. december 2012

Moster Lagkage

hej. har selv været i samme situation, vi snuppede huset, og tænkte så vi måtte betale dobbelt. men ejeren af vores lejlighed var meget forstående og fik det fikset således at vi kun betalte dobbelt 1 måned fordi han var super god til at få lejet lejligheden hurtigt ud igen. men kommer nok an på om det i sidder i er privat eller boligselskab, boligselskaberne er nok ikke så villige til at gøre en ekstra indsats for andre.

Anmeld

9. december 2012

mommy1991

Moster Lagkage skriver:

hej. har selv været i samme situation, vi snuppede huset, og tænkte så vi måtte betale dobbelt. men ejeren af vores lejlighed var meget forstående og fik det fikset således at vi kun betalte dobbelt 1 måned fordi han var super god til at få lejet lejligheden hurtigt ud igen. men kommer nok an på om det i sidder i er privat eller boligselskab, boligselskaberne er nok ikke så villige til at gøre en ekstra indsats for andre.

Det er heldigvis privat Så jeg håber sådan at det kan gå hurtigt! Jeg har også bare en mavefornemmelse der siger at vi skal gøre det!

Anmeld

9. december 2012

Lotus86

Jeg ville helt sikkert tage den, den lyder ret perfekt, så det er nok ikke nogle der hænger på træerne. Vi har selv en ejerlejlighed vi lejer ud, og der er aldrig gået mere end et par dage før den er afsat på ny.

Anmeld

9. december 2012

Mamalou

emmagirl skriver:

God aften, alle sammen  

herfra!

Hvis jeres økonomi kan holde til det, så synes jeg da I skal springe ud i det. Nu ved jeg ikke hvor i landet I bor, men der kan være en god chance for, at jeres nuværende lejlighed kan blive udleget hurtigere...

Det lyder som en super lejlighed

Vh. Louise

Anmeld

9. december 2012

baby012

emmagirl skriver:

God aften, alle sammen  

herfra!

Synes det lyder ret dyrt  

vi betaler 5500 for 122 kwm. Og det er inkl forbrug (udover varme) +have 

men hvis det føles rigtig, så hop på  

Anmeld

9. december 2012

Nadia&Daniel

LBK skriver:

Snup den hvis jeres økonomi altså kan holde til det

Anmeld

9. december 2012

Mettefpigen

Lahn11 skriver:

Synes det lyder ret dyrt  

vi betaler 5500 for 122 kwm. Og det er inkl forbrug (udover varme) +have 

men hvis det føles rigtig, så hop på  

Dyrt? vi bor i 91 kvm rækkehus, betaler 7500 inkl alt....

Anmeld

9. december 2012

Bebsen

Hvis I nu selv finder en lejer der kan overtage D 1, eller måske 15 januar, så er I ude af problemet ;-)
Udlejer er forpligtet til at udleje hurtigst muligt efter I er fraflyttet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.