Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Haha det er ellers et underholdende spil! Det har jeg ikke spillet i mange år... Er det en ny version eller et gammelt spil?
Husker du at bygge veje til tingene? Og køer til forlystelserne?
Måske synes de, pomfritterne er for dyre?
Miss Kat skriver: Haha det er ellers et underholdende spil! Det har jeg ikke spillet i mange år... Er det en ny version eller et gammelt spil? Husker du at bygge veje til tingene? Og køer til forlystelserne? Måske synes de, pomfritterne er for dyre?
Tauf skriver: Det er en apps.. Jeg tror ikke jeg kan lave køer...
Det er en apps.. Jeg tror ikke jeg kan lave køer...
Nå... beklager, så kan jeg ikke hjælpe.
Miss Kat skriver: Nå... beklager, så kan jeg ikke hjælpe.
Tullen85 skriver: Hehe, jeg opgav tilsidst.. Kunne heller ikke finde ud af at komme videre end det.. Og så sjovt er det heller ikke at hoppe i hoppeborgen
Hehe, jeg opgav tilsidst.. Kunne heller ikke finde ud af at komme videre end det.. Og så sjovt er det heller ikke at hoppe i hoppeborgen
Årh,det var bare mit yndlingsspil i mange år,men jeg har ikke kunnet spille det længe,da jeg ikke kan få det oldgamle spil til at køre på de nye computere.Hvordan gør du det??
Tauf skriver: Hej.. Er der nogen af jer som spiller Theme park? jeg har købt en hoppeborg og et pommes frites hus.Men jeg kan ikke komme videre. Og der sker altså ikke noget henne ved pommes frites huset..Ihh kan ikke finde ud af det:-(
Hej.. Er der nogen af jer som spiller Theme park? jeg har købt en hoppeborg og et pommes frites hus.Men jeg kan ikke komme videre. Og der sker altså ikke noget henne ved pommes frites huset..Ihh kan ikke finde ud af det:-(
Har du "updateret" hoppeborgen?? Har li prøvet spillet da jeg blev nysgerrig jeg kom hvertfald vidre efter dette!
Dinsen skriver: Har du "updateret" hoppeborgen?? Har li prøvet spillet da jeg blev nysgerrig jeg kom hvertfald vidre efter dette!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128