parkering i Bruuns Galleri Århus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.167 visninger
7 svar
0 synes godt om
9. december 2012

ekebiv

Er der nogen der ved om man kan købe en dagsbillet til parkering Bruuns eller om der udelukkende er timebetaling?? Er der evt en anden parkeringsplads i nærheden hvor man kan holde hele dagen og hvor det ikke er timebetaling, tænker at det kan blive ret dyrt for en hel dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2012

aarhusmor

Du betaler pr. time, men efter nogle timer, så ophører de med at taksere. Jeg kan dog ikke lige huske hvornår de gør det.

Du kan holde gratis ved havnen. Hvis du kører hen ad Spanien og drejer til højre ved jægergårdsgade og til venstre første gang, så er der en stor p-plads der ikke koster noget. Men du skal komme meget tidligt.

Anmeld

9. december 2012

aarhusmor

9. december 2012

HeidiØ

ekebiv skriver:

Er der nogen der ved om man kan købe en dagsbillet til parkering Bruuns eller om der udelukkende er timebetaling?? Er der evt en anden parkeringsplads i nærheden hvor man kan holde hele dagen og hvor det ikke er timebetaling, tænker at det kan blive ret dyrt for en hel dag

9,- pr påbegyndt halve time i bruuns. Men ja, du har fået et link af en anden. Du kan få refunderet en time i kvickly, hvis du køber for over 50,- derinde.

Kan slet ik komme i tanker om dagsparkering nogle steder, men vil du holde gratis, og dermed gå lidt længere, så skal du nok køre ud af mod Højbjerg og holde på en villavej evt.

Anmeld

9. december 2012

ekebiv

aarhusmor skriver:

du kan læse om deres parkering her

http://www.bruunsgalleri.dk/Om-Bruuns/Praktisk-info/

super, tak for det. jeg havde læst det øverste men overvejede åbenbart ikke lige at scrolle ned

Anmeld

9. december 2012

LinLin

Man betaler pr halve time i bruuns galleri hvilket er

Det er billigere end fx salling hvis det er over 1 time!!

Jeg parkerer altid i bruuns galleri når jeg er inde i byen
Gratis parkering kan du nok være heldig at finde i en lille sidegade på frederiksbjerg, men så skal du gå et godt stykke...

Anmeld

9. december 2012

tarkoflen

Du skal parkere ved telefontorvet, for der betaler du for den tid, du holder og ikke i halve og hele timer! Det ligger ind til venstre lige før du kommer til Sallings parkeringshus. Lige efter spejdersport

Anmeld

9. december 2012

ekebiv

Jeg plejer også altid at holde i Bruuns men frygtede lidt den der timebetaling når vi nu skulle være der HELE dagen. Men i forhold til at vi er 3 der tog bussen til mere end 300 kr, er det billigere at betale de 180 kr det koster for at holde der en hel dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.