Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har en datter der godt kunne tænkte sig og læse samfundsfag på UNI. Fordi hun elsker samfundsfag og hvad der høre til det fag..Men hvad kan man endelig bruge det til ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MomseJulia skriver: Jeg har en datter der godt kunne tænkte sig og læse samfundsfag på UNI. Fordi hun elsker samfundsfag og hvad der høre til det fag..Men hvad kan man endelig bruge det til ?
Hun kan blive politiker... Fnis! Spøg til side, så "kender" jeg en del politikere der har læst samfundsfag med administration som overbygning Ellers kan hun jo blive gym lærer i samfundsfag eller forske... og garanteret en hel masse andet
mener du kan se det på ug.dk. Men er ikke sikker.
Udover ug.dk er der på de forskellige universiteters hjemmeside er der beskrivelser af studieretningerne og lidt om hvad de kan bruges til.
Ellers er der jo http://www.studievalg.dk der er studievejledere i videregående uddannelser og de kan svare jer på alt
JulieE skriver: Hun kan blive politiker... Fnis! Spøg til side, så "kender" jeg en del politikere der har læst samfundsfag med administration som overbygning Ellers kan hun jo blive gym lærer i samfundsfag eller forske... og garanteret en hel masse andet
Tak for det :-)Det tror jeg bestemt ikke hun har lyst til! Men det blev nu Sam B hun valgte som valgfag.. Det kan sikkers giver noget godt engang ..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128