Teenager og fremtidsdrømme?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

462 visninger
4 svar
0 synes godt om
9. december 2012

MomseJulia

Jeg har en datter der godt kunne tænkte sig og læse samfundsfag på UNI. Fordi hun elsker samfundsfag og hvad der høre til det fag..
Men hvad kan man endelig bruge det til ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2012

JulieE

MomseJulia skriver:

Jeg har en datter der godt kunne tænkte sig og læse samfundsfag på UNI. Fordi hun elsker samfundsfag og hvad der høre til det fag..

Hun kan blive politiker... Fnis! Spøg til side, så "kender" jeg en del politikere der har læst samfundsfag med administration som overbygning  Ellers kan hun jo blive gym lærer i samfundsfag  eller forske... og garanteret en hel masse andet 

Anmeld

9. december 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

mener du kan se det på ug.dk. Men er ikke sikker.

Anmeld

9. december 2012

Gardenia

MomseJulia skriver:

Udover ug.dk er der på de forskellige universiteters hjemmeside er der beskrivelser af studieretningerne og lidt om hvad de kan bruges til.

Ellers er der jo http://www.studievalg.dk der er studievejledere i videregående uddannelser og de kan svare jer på alt

Anmeld

9. december 2012

MomseJulia

JulieE skriver:

Hun kan blive politiker... Fnis! Spøg til side, så "kender" jeg en del politikere der har læst samfundsfag med administration som overbygning  Ellers kan hun jo blive gym lærer i samfundsfag  eller forske... og garanteret en hel masse andet 

Tak for det :-)
Det tror jeg bestemt ikke hun har lyst til! Men det blev nu Sam B hun valgte som valgfag.. Det kan sikkers giver noget godt engang ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.