Brystpumpe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2012

Miss Church

LilleChelle skriver:

Det synes jeg. 

Jeg var heldig at finde en elektrisk, til 200 kr. (RØVERKØB) og det er virkelig det bedste køb. 

Hold da biiiib  Det var da sindssygt billigt! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2012

LilleChelle

Miss Church skriver:

Hold da biiiib  Det var da sindssygt billigt! 

Jepp - jeg var ret heldig :p 

- men de er til at finde. Jeg blev faktisk tilbudt to til næsten samme pris  

Anmeld

9. december 2012

Astrid P

LilleChelle skriver:

Jeg har hørt ret dårligt om pigeons. 

Derimod har jeg kun hørt godt om Medela og avent. 

Jeg selv er indehaver af en Medela elektrisk brystpumpe, som bliver brugt hver dag. Og den er GULD værd. 

Jeg købte først min da han var 3 uger gammel. 

Gør dig selv den tjeneste at køb en elektrisk, du vil ødelægge dine håndled ved en manuel og det vil blive en sur pligt at skulle. Og kan man ikke slappe af - kommer det hele ikke ud. 

Nu har jeg lige siddet og søgt lidt, og kan se, at der er forskellige modeller. Hvilken har du? Til min store pige havde jeg en manuel, men du har dælme ret i, at det er bøvlet til tider - så måske man skulle ønske sig en elektronisk denne gang...

Anmeld

9. december 2012

L&V

Miss Church skriver:

Ejj nu lyder du som min kæreste  hehe men i har ret. 

Vi har også lige snakket om, at vi jo skal være indlagt minimum 1 uge efter fødslen. Derinde kan man jo bruge deres og hvis der så er brug for det, kan vi jo købe en efterfølgende. Så kender vi også behovet lidt bedre

Ligepræcis og hvis det bare løber derud af så kan du nemt klare det med en manuel på samme tid..

Mit løb bare super langsomt så ku ik få det til at løbe i en lind strøm så sku pumpe konstant..

Hva tænker du du vil bruge den til sådan mere præcist i hverdagen hvis jeg må snage

Anmeld

9. december 2012

Miss Church

LilleChelle skriver:

Jepp - jeg var ret heldig :p 

- men de er til at finde. Jeg blev faktisk tilbudt to til næsten samme pris  

Det kunne da være man skulle kigge lidt efter det så 

Tusind tak for din hjælp! 

Anmeld

9. december 2012

Miss Church

Månsson skriver:

Ligepræcis og hvis det bare løber derud af så kan du nemt klare det med en manuel på samme tid..

Mit løb bare super langsomt så ku ik få det til at løbe i en lind strøm så sku pumpe konstant..

Hva tænker du du vil bruge den til sådan mere præcist i hverdagen hvis jeg må snage

Du må meget gerne snage

Jamen faktisk ved jeg slet ikke om det bliver nødvendigt. Jeg har jo ikke lige den vilde erfaring med det. Tænkte bare - sådan en skal man da have  

Anmeld

9. december 2012

L&V

Miss Church skriver:

Du må meget gerne snage

Jamen faktisk ved jeg slet ikke om det bliver nødvendigt. Jeg har jo ikke lige den vilde erfaring med det. Tænkte bare - sådan en skal man da have  

Oki for jeg tænker bare at hvis det er noget du vil bruge lure de jo hurtigt at det der flaske løber noget hurtigere og er noget nemmere end bryst også vil de måske ik amme mere, hvis du kan følge den.. Tror du ska se behovet an.. Man kan altid finde en brugt en billigt.. Gav 75,- for min

Anmeld

9. december 2012

Miss Church

Månsson skriver:

Oki for jeg tænker bare at hvis det er noget du vil bruge lure de jo hurtigt at det der flaske løber noget hurtigere og er noget nemmere end bryst også vil de måske ik amme mere, hvis du kan følge den.. Tror du ska se behovet an.. Man kan altid finde en brugt en billigt.. Gav 75,- for min

Ja jeg vil helst heller ikke vende dem til at tage flaske. Men det kan jo blive nødvendigt. Vil allerhelst at amningen bare fungerer

Det var godt nok billigt. Hvis det bliver, tror jeg da at jeg skal kigge efter en brugt. 

Men mange tak for din hjælp!  

Anmeld

9. december 2012

AnnaK89

Kan anbefale Medela
Vi har den elektriske Bruger den dog ikke mere.
Jeg ville nok anbefale at købe en brugt og så bare købe nye flasker.
Vi købte en ny, men fik den ikke brugt så meget som jeg troede jeg ville

Anmeld

9. december 2012

LilleChelle

Astrid P skriver:

Nu har jeg lige siddet og søgt lidt, og kan se, at der er forskellige modeller. Hvilken har du? Til min store pige havde jeg en manuel, men du har dælme ret i, at det er bøvlet til tider - så måske man skulle ønske sig en elektronisk denne gang...

Jeg har denne her - http://www.tojbamsen.dk/product.asp?product=13429

Som faktisk ikke er specielt dyr fra ny af

Den er virkelig guld værd Og jeg glæder mig over den hver dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.