Hvilken løbecykel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

315 visninger
8 svar
0 synes godt om
9. december 2012

come2

Hvilken løbecykel vil i anbefale til en på snart 2 år?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2012

B&J

puky løbecykel.... helt klart den er så god og daniel elsker sin og man kan få en rem med til også kan man hænge den på klapvognen hvis man er ude at gå eller selv lyfte den for den vejer ingen ting

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. december 2012

2721

B&J skriver:

puky løbecykel.... helt klart den er så god og daniel elsker sin og man kan få en rem med til også kan man hænge den på klapvognen hvis man er ude at gå eller selv lyfte den for den vejer ingen ting

Enig
Den har min søn også

Anmeld

9. december 2012

B&J

Bøllemyr skriver:

Enig
Den har min søn også

og de er bare super gode

Anmeld

9. december 2012

spj

B&J skriver:

den har min datter også. Den er bare fantastisk. Min datter cykler på sin hver gang vi skal ud og gå.

Anmeld

9. december 2012

come2

Tak for svar. Den vil jeg se lidt nærmere på

Anmeld

9. december 2012

B&J

spj skriver:

den har min datter også. Den er bare fantastisk. Min datter cykler på sin hver gang vi skal ud og gå.

Det gør daniel også vi har den tit med når vi skal ud og handle i weekenden på nær når vi har så meget sne hihihihhi

men hold da op det går stærkt når de først får bene igang hihihihihi

Anmeld

9. december 2012

spj

B&J skriver:

Det gør daniel også vi har den tit med når vi skal ud og handle i weekenden på nær når vi har så meget sne hihihihhi

men hold da op det går stærkt når de først får bene igang hihihihihi

Vi har den også med alle vegne fordi lillebror har overtaget barnevognen og hun ikke altid gider gå. (Mor og far har været for nærige til at købe en søskende vogn).

Nej, den er ikke så god at køre på i sneen. Min datter gled i starten af ugen da hun ville cykle. Så var i fuld af sne i hele hovedet

Ja, det er helt vildt så hurtigt de kan køre, når først de kommer i gang.

Anmeld

9. december 2012

B&J

spj skriver:

Vi har den også med alle vegne fordi lillebror har overtaget barnevognen og hun ikke altid gider gå. (Mor og far har været for nærige til at købe en søskende vogn).

Nej, den er ikke så god at køre på i sneen. Min datter gled i starten af ugen da hun ville cykle. Så var i fuld af sne i hele hovedet

Ja, det er helt vildt så hurtigt de kan køre, når først de kommer i gang.

jamen de små skal jo også lære man ikke kan side ned hele livet og det er jo sundt for dem og de elsker det jo af hele deres hjerter....

hihihihihi i starten af uge var daniel også ude og der gled han også mange gang og han grinte...

men sne i hele hovede uhhhhh koldt koldt koldt....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.