hvor køber i tøj:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

422 visninger
7 svar
0 synes godt om
9. december 2012

liwsmor

hej kvinder :=)

hvor køber i kjoler og tøj henne ?

jeg kunne godt tænke mig det sådan noget hvor man betaler det 30 dage efter eller sådan noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2012

lycly

liwsmor skriver:

hej kvinder :=)

hvor køber i kjoler og tøj henne ?

jeg kunne godt tænke mig det sådan noget hvor man betaler det 30 dage efter eller sådan noget

Hos hm.com kan man enten betale efter 30 dage eller du kan købe det med konto, sådan at hvis du køber for 2000 så betaler du 225 kr af hver måned

Anmeld

9. december 2012

Frk.S

Jeg har et par gange købt hos www.zalando.dk

Jeg har været rigtig tilfreds og de har SÅ meget fedt tøj, og et kæmpe udvalg.... og i alle prisklasser.

Jeg ved ikke om de har så man kan betale efter 30 dage. Men de har gratis forsendelse OG gratis retur, så der er ikke noget spildt, hvis man får købt noget der ikke er noget alligevel - så sender man bare retur. Det fungerer upåklageligt.

Jeg fik dog købt en jakke, som var totalt skod - den flækkede i stoffet efter få uger. Den sendte jeg retur og venter nu på tilbagebetaling. Hvis det går igennem helt gnidningsfrit, så har jeg INTET dårligt at sætte en finger på, og så vil det fremover være mit foretrukne shoppe-sted. 

Anmeld

9. december 2012

liwsmor

LuLy skriver:

Hos hm.com kan man enten betale efter 30 dage eller du kan købe det med konto, sådan at hvis du køber for 2000 så betaler du 225 kr af hver måned

jeg troede man skulle søge om det derinde det skal man ikke mere ?

Anmeld

9. december 2012

lycly

liwsmor skriver:

jeg troede man skulle søge om det derinde det skal man ikke mere ?

Altså de skriver vist at man skal vurderes og alt muligt, men jeg har aldrig skulle indtaste oplysninger om indkomst eller noget, ligesom man skal hos IKEA

Anmeld

9. december 2012

liwsmor

LuLy skriver:

Altså de skriver vist at man skal vurderes og alt muligt, men jeg har aldrig skulle indtaste oplysninger om indkomst eller noget, ligesom man skal hos IKEA

okay

Anmeld

9. december 2012

MogN

liwsmor skriver:

okay

Tror bare de ud fra dit cpr nr tjekker om du står i rki   

Anmeld

9. december 2012

MogN

altså på hogm

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.