hjælp ang mens efter fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

262 visninger
4 svar
0 synes godt om
9. december 2012

Anonym trådstarter

Jeg har lige et spørgsmål ang mens efter en fødsel. Har for snart 12 uger siden født en dreng og startede på p piller for 3 uger side. Stoppede i tirsdags med p piller og skulle så få mens men den har ikke vist sig endnu. Tilgengæld har jeg nu fået den vildeste halsbrænd..
Kan jeg være blevet gravid eller hvordan?? Ønsker ikke barn nu men synes selv det er underligt min mens endnu ikke er kommet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Prøv at tag en test? 

Anmeld

9. december 2012

Rikke, Liam & Linus

Har du rådført dig med din læge inden du begyndte på p-pillerne? Og har du haft din menstruation in den du begyndte på p-pillerne?

Der kan sagtens gå lang tid før mens viser sig efter en fødsel. Da jeg havde fået min første kom den først 10 mdr efter fødsel. Men jeg ved ikke hvad der sker med cyklussen når man begynder på p-piller og man evt. kan speede den op eller om den bare bliver væk alligevel. 

Anmeld

10. december 2012

Clisolka

Rikke, Liam & Linus skriver:

Har du rådført dig med din læge inden du begyndte på p-pillerne? Og har du haft din menstruation in den du begyndte på p-pillerne?

Der kan sagtens gå lang tid før mens viser sig efter en fødsel. Da jeg havde fået min første kom den først 10 mdr efter fødsel. Men jeg ved ikke hvad der sker med cyklussen når man begynder på p-piller og man evt. kan speede den op eller om den bare bliver væk alligevel. 

Jeg startede med p-piller 9 mrd. efter min datter var født - uden at have fået min mens. Der gik præcis en p-pille pakke og et par dage før jeg fik min mens igen  

Anmeld

11. december 2012

Muffinmus

Der er stor forskel..

Ammer man må man ikke få p-piller, men kun mini-PE efter de nye regler..og med mini PE får mange ikke deres mens.

Ammer du ikke, men er på alm piller kan der stadig gå lidt tid ingen din krop får fremprovokeret din mens, måske den dummer op næste pille pause så:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.