Update på dette inlæg...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.442 visninger
15 svar
0 synes godt om
9. december 2012

Bella89

https://www.baby.dk/debat/199603pi1/parforhold/min- kaereste-lyver-og-har-gjordt-det-lige-siden.aspx

Ja! jeg står fram nu.. mest fordi det hele kan være lige meget..
jeg skrev brev til ham om alt hvad jeg følte, han hadet gjordt mod mig om min datter. og derefter gjordt dette forhold slut.

han fik det 1½ uge efter i ringsted rasthus.

jeg søger nu lejligheder og har snakket med min sagsbehaldler om sagen, og fået af vide jeg skal spare op til et indskud til en lejlighed så jeg sagde til hans far at jeg ikke kunne betale huslejen, da jeg skulle spare op til eget lejemål.
jeg hadet fået af vide før jeg gik fra ham, at hans sagsbehandler kunne dække huslejen og alt hvad det tilhøre i 6måneder, og af den grund hadet jeg sagt det til min sagsbehandler og hadet fået af vide jeg skulle spare op, nu hvor jeg ikke skulle betale husleje.

han har så nu skrevet et brev til mig, at jeg skal være ude af lejligheden senest d. 15.12.12 og at han sætter din sagsbehandler og politi til at holde øje med jeg gør det! med datter og baby i maven jeg måtte tage vaskemaskine og tøretumbler med mig!!
og andet som er mit : seng+ madresser og et wc skab og sidst et spisebord.
jeg spurte om jeg måtte tage alle vores fælles disney film med, da min datter elsker dem, men NEJ! måtte jeg ikke!! han har ikke selv et barn (endnu)
plus han hadet solgt min telefon på nettet uden jeg viste det,og den kraver han nu tilbage.. fordi den er solgt. jeg viste det ikke, og har af den grundt solgt den selv da den ikke var min smag.
( hadet fået den i gave af ham, inden han blev sat ind)
- mandag skal jeg så op og snakke med min sagsbehandler, da jeg fra fredag står uden lejlighed med min datter og baby i maven, uden nogle rigtige møbler

Han var også i avisen, her for leden dag.. sjællanske avis for vestsjælland på forsiden øverst! og side 7.
han har fået en dom på 4 måneder betinget pga. han venter en baby og skal 8 måneder i tjenste ( milliteret ) og 6 måneder ubetinget. plus en prøve tid på 2 år jeg var rystet, viste slet ikke hvad jeg skulle sige.. jeg købte avisen dagen efter han hadet været for retten om mandagen kl. 10.
det viser sig så at han også hadet gjordt sådan noget før han mødte mig, men ikke hadet sagt noget til mig, da vi begyndte at date.
han hadet solgt mobiltelefoner på dba.dk og snydt mennesker for 130.000kr. de hadet betalt for noget de aldrig fik!

jeg er så sur og skuffet og føler lidt hele det hele er min skyld! at jeg skal have hele lortet her ude i den virkelige verden, mens han sidder bag trammer.

ved ikke rigtigt hvad jeg ville med dette indlæg, men jeg tror bare jeg hadet brug for at komme ud med det. da det virkeligt er hårdt at stå med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2012

Bella89

undskyld hvis det er lidt rodet

Anmeld

9. december 2012

JS<3

Årh hvor gør det ondt på dine vegne.

Ved du hvad baby i mave bliver?

En kæmpe

Anmeld

9. december 2012

Nettemor

9. december 2012

tarkoflen

Kan ikke hjælpe dig, men sikke da en lortesituation!

Anmeld

9. december 2012

anna111

Profilbillede for anna111

ville ikke gå igen uden et håber alt ordner sig for dig 

Anmeld

9. december 2012

dukke

Årh nej jeg er helt uden ord kunne ikke gå unden at give dig en

Anmeld

9. december 2012

Bella89

JS<3 skriver:

Årh hvor gør det ondt på dine vegne.

Ved du hvad baby i mave bliver?

En kæmpe

det bliver en lille dreng

Anmeld

9. december 2012

Bella89

Nettemor skriver:

Anmeld

9. december 2012

Bella89

tarkoflen skriver:

Kan ikke hjælpe dig, men sikke da en lortesituation!

ja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.