Mætter det ikke?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

509 visninger
2 svar
0 synes godt om
10. juni 2009

Mira0911

Julie vågnede kl. 8.15 her til morgen... ca. hver 1½ time har hun fået en flaske med 175 ml... Er hun bare enormt sulten hele tiden nu eller? Hun er 4 mdr idag.. og skal over på mos/grød nu.. Sp kommer på Fredag og der skal der snakkes om det... 

Er det sket for nogen af jer andre ? Hvad har i gjort?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2009

Cris

Ja i perioder... De der tigerspring. Nogle dage har han spist normalt, nogle dag ret meget og nogle andre dage non-stop! Han har ammet nogle gang i 2 min., nogle gange i 20... Der var forskellige perioder. Jeg ventede til han var 5 1/2 måneder til at give ham maden. Vi har oplevet mange forskellige perioder og jeg synes, at der sker det samme med maden.

Anmeld

10. juni 2009

Mira0911

Cris skriver:

Ja i perioder... De der tigerspring. Nogle dage har han spist normalt, nogle dag ret meget og nogle andre dage non-stop! Han har ammet nogle gang i 2 min., nogle gange i 20... Der var forskellige perioder. Jeg ventede til han var 5 1/2 måneder til at give ham maden. Vi har oplevet mange forskellige perioder og jeg synes, at der sker det samme med maden.

Kan sagtens appetit spring... Nu kommer sp på Fredag... så finder jeg nærmere ud af det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.