Jamen hvad gør man så?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

417 visninger
4 svar
0 synes godt om
9. december 2012

AnnaK89

Carolina har været lidt syg med feber og snot.
Hun har ikke feber mere.
Men nu vil hun bare intet spise??
Hun nægter bryst og hun nægter flasken, skemad er helt udelukkende da hun himler op så snart hun ser skeen.

Hvad gør man så nu?
Hun er virkelig ked, og vil slet ikke rigtig sove om natten. Hun faldt til ro kl 2.30 i nat og vågnede igen kl 07.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2012

Koen.

Tilbyd lidt kogt lunt vand eller camillethe bare hun får lidt væske er maden ikke så vigtig god bedring til hende

Anmeld

9. december 2012

AnnaK89

Lærke&Liam. skriver:

Tilbyd lidt kogt lunt vand eller camillethe bare hun får lidt væske er maden ikke så vigtig god bedring til hende

Okay, så må jeg have fat i kamillete.

Tak, hun sover heldigvis nu. Det har hun ikke gjort meget de sidste dage.

Anmeld

9. december 2012

sne190810

Ved du hvad hun fejler? Jeg har prøvet hvopr min datter heller ej ville spise, der fandt vi så ud af hun havde bakteriel halsbetændelse.

Jeg fik afvide at kamille the med sukker (regner med din pige er under 1 år, hvilket udelukker honning) var fint som næring indtil apettiten kom igen. Selvfølgelig skal det være inden for rimelige rammer

Anmeld

9. december 2012

AnnaK89

sne190810 skriver:

Ved du hvad hun fejler? Jeg har prøvet hvopr min datter heller ej ville spise, der fandt vi så ud af hun havde bakteriel halsbetændelse.

Jeg fik afvide at kamille the med sukker (regner med din pige er under 1 år, hvilket udelukker honning) var fint som næring indtil apettiten kom igen. Selvfølgelig skal det være inden for rimelige rammer

Jeg tænker også evt. noget halsbetændelse.
Hun hoster noget og rækker tit tungen ud og laver en bræklyd, som om der er noget i halsen der irritere hende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.