Hvor mange kalorier?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

591 visninger
6 svar
0 synes godt om
8. december 2012

Anonym trådstarter

Hvor mange kalorier skal man have om dagen hvis man vil tabe sig ?

ikke mange kilo, bare omkring 3 kilo.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2012

Anonym trådstarter

8. december 2012

henh01

1300 er absolut min. 1600 max hvis man vil tabe sig

Anmeld

8. december 2012

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

1300 er absolut min. 1600 max hvis man vil tabe sig

okay

thanks

Anmeld

8. december 2012

Victoria2013

Det kommer helt an på hvad du vejer og hvor meget motion du dyrker og hvor mange kilo du vil tabe dig om ugen... mennesker er forskellige og har brug for forskellige antal kalorier

Kan varmt anbefale madlog.dk til hjælp, det er genialt

Anmeld

9. december 2012

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Det kommer helt an på,hvor gammel du er,hvor høj du er ,hvad du vejer,og om du dyrker motion.

Jeg kan fortælle at jeg skal have under 1200 kalorier om dagen,hvis jeg skal tabe mig,lige gyldig om jeg dyrker motion eller ej. 

Anmeld

9. december 2012

NNN

Det kommer helt an på hvor meget du vil tabe dig. Og hvor meget du vejer inden...

når jeg har været på kur så har jeg været på max 1000 cal. Og tit har det været 2-3 kg jeg skulle tabe mig, hvilket faktisk kan være ret svært, når man ikke er overvægtig. Så gå det ret langsomt. 

Du kan gå ind på www.madlog.dk, hvor du kan oprette dig og hver dag taste det du spiser ind og på den måde vide nøjagtig hvor mange Cal du indtager. Det er en virkelig fed side fordi den kender de fleste madvarer som man køber i DK.  Min kæreste har tabt sig 15 kg engang ved at gøre det på den måde. Man begynder virkelig at tænke over hvad man spiser, da man ikke ønsker at ens max CAL skal løbe op pga en Mars bar...og hvis man gør..så skal man spise mindre resten af dagen. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.