Bum bum bum..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

447 visninger
7 svar
0 synes godt om
8. december 2012

MortilElias2010

Jeg sidder lige her og skriver ansøgning og kom til at tænke på hvordan det modtages hvis man skriver at en arbejdsplads man tidligere har haft indtil videre har været den bedste nogensinde.. den nye arbejdsplads jeg skriver til, arbejder med det samme, som den tidligere, men ligger tilbage i 2004-2006...

Hvordan ville I tage det, hvis I modtog en sådan ansøgning? Jeg ville tænker jeg som chef/leder få blod på tanden og tænke at nej det skal være løgn, vores er den bedste-agtig... men ved ikke om det er helt ved siden af...

Men jeg lyver ikke, det er den bedste arbejdsplads jeg nogensinde har haft og har været på udkig efter lignende siden... men der er ikke mange af den slags tilbage i Danmark hvilket er en forfærdelig skam.... efter min egen mening...

Så hvad tænker I?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2012

MortilElias2010

Ingen der har et bud?  Det ligner ikke baby.dk 

Anmeld

8. december 2012

Muffin_girl

Jeg ville nok tænke, hmm så skulle du nok bare arbejde der ! Jeg ville syntes det var mærkelig.. Men det er min mening..

Anmeld

8. december 2012

Nemesis

Ville skrive det anderledes..ville skrive at jobbet..altså indholdet var det bedste og at du har søgt noget lignende lige siden og derfor er virkelig opsat på dette job.

skriver du arbejdspladsen ville jeg tænke chefen, kollegaerne osv og det er jo ikke det der sælger dig.

Så i virkeligheden ville jeg nok starte ud med..jeg kan se i har søgt efter mig..og så " jeg kan se i har en stillingsbeskrivelse der matcher mit ønskejob"

og så fortælle hvilke erfaringer du har der matcher det de søger, hvilken baggrund du har og hvad du ellers kan tilbyde dem.

:-) Sisse

Anmeld

8. december 2012

henh01

Jeg ville aldrig påpege mine meninger og holdninger til nuværende og tidligere jobs i en ansøgning. Jeg ville kun nævne dem gennem mit CV og i min erfaringsbeskrivelse.

Anmeld

8. december 2012

MortilElias2010

Tak for feedback, det tager jeg til mig 

Anmeld

8. december 2012

MortilElias2010

henh01 skriver:

Jeg ville aldrig påpege mine meninger og holdninger til nuværende og tidligere jobs i en ansøgning. Jeg ville kun nævne dem gennem mit CV og i min erfaringsbeskrivelse.

Erfaringsbeskrivelsen er netop den de beder om inden jeg vedhæfter selve ansøgningen - samt kompetencer og uddannelse. D skal jeg uddybe inden de kommer til ansøgningen. Den version har jeg ikke prøvet før så blev i tvivl. 

Anmeld

8. december 2012

Nadia&Daniel

henh01 skriver:

Det er også det man bliver anbefalet.. Men skal ikke skrive (man skal kun skrive det i cv'et) om man tilbød/lavet det andet sted - men hvad man kan tilbyde det nye sted

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.