Jeg skriver som anonym, da jeg ikke vil kunne spores til dette indlæg 
Vi skal holde 25 års fødselsdag for min kæreste i Januar månede, og vi er ikke gift. Dog har han friet til mig, men vi har endnu ikke fastsat en dato.
Jeg er fast besluttet på et kirkebryllup i stor hvid kjole og kæmpe fest bagefter, det samme er kæresten. Men det tror vores gæster ikke på. Nu er der op til flere der tror vi tager på rådhuset i al hemmelighed inden kærestens 25 års fødselsdag, for at tage røven på dem, og for at min kæreste kan slippe for kanelen. Dette er somsagt ikke noget der er på tale herhjemme men.......
Nu har jeg virkelig lyst til at tage røven på dem alle sammen på en eller anden måde - nemlig med en snyde-vielses attest, som vi evt. kunne ligge under alles tallerkener. Og så ville min kæreste i velkomsttalen sige noget alla "Hvis I har medbragt en masse kanel, kan I godt spare jer. Der ligger noget til jer alle under tallerkenen (PAUSE, alle kigger under tallerkenen, og efter lidt tid snakker han videre) jeg kan nemlig ikke fordrage kanel!!!"
Jeg aner jo bare ikke hvordan sådan en ser ud, mon det er denne som I kan finde ved at gå ind på dette link:
http://www.vielsesattest.dk/ (tryk der hvor er der står: udfyld og print vielsesattest)
Og har I en ide til hvad vi skal skrive derpå for at det til sidst går op for gæsterne at det bare er fis? Vi tænkte på at udfylde med vores navne osv som normalt, men så skrive et eller andet i form af "snyydt" eller noget, dernede hvor der skal være dato og underskrift?
Anmeld