Kan sygdom påvirke ægløsning/mulig graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.815 visninger
7 svar
0 synes godt om
8. december 2012

SKbaby

Havde ÆL lørdag 1/12 eller søndag 2/12 i sidste weekend, hvis alt er som det plejer, men søndag aften d. 2/12, mandag og tirsdag lå jeg med en slags madforgiftning, hvor jeg kastede op og havde feber.

Er her mon nogle som ved om det kan påvirke en eventuel befrugtning/start på graviditet? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2012

Christina :-)

SKbaby skriver:

Havde ÆL lørdag 1/12 eller søndag 2/12 i sidste weekend, hvis alt er som det plejer, men søndag aften d. 2/12, mandag og tirsdag lå jeg med en slags madforgiftning, hvor jeg kastede op og havde feber.

Er her mon nogle som ved om det kan påvirke en eventuel befrugtning/start på graviditet? 

Da jeg bliv gravid var jeg mega snottet kostede pg havede det af h til men bliv gravid og er da 13+0 nu

Anmeld

8. december 2012

SKbaby

Tillykke! 

Okay håber heller ikke, at det betyder noget, men man ved jo aldrig. Tak for dit svar 

Anmeld

8. december 2012

Miss Church

SKbaby skriver:

Jeg tror ikke at det har nogen betydning Har hvert fald aldrig hørt om det. 

Held og lykke med projekt baby  

Anmeld

8. december 2012

Peanut

altså hvis man er i barnløshedsbehandling må man ikke have feber. og det må jo være fordi det kan have betydning.

og hvis en mand har feber, dør samtlige sædceller, og han er ca 3 mdr om at lave nye.

Anmeld

8. december 2012

SKbaby

Peanut skriver:

altså hvis man er i barnløshedsbehandling må man ikke have feber. og det må jo være fordi det kan have betydning.

og hvis en mand har feber, dør samtlige sædceller, og han er ca 3 mdr om at lave nye.

Ja ved nemlig godt, at temperaturen hos manden har betydning, og det var derfor jeg kom til at tænke på om temperaturen hos kvinden også kan have betydning. 

Tja nu må vi se. Det finder jeg vel ud af om noget tid, og ellers må vi prøve igen 

Anmeld

8. december 2012

SKbaby

Miss Church skriver:

Jeg tror ikke at det har nogen betydning Har hvert fald aldrig hørt om det. 

Held og lykke med projekt baby  

Taaaak  Håber heller ikke det har nogen betydning. 

Anmeld

9. december 2012

Peanut

SKbaby skriver:

Ja ved nemlig godt, at temperaturen hos manden har betydning, og det var derfor jeg kom til at tænke på om temperaturen hos kvinden også kan have betydning. 

Tja nu må vi se. Det finder jeg vel ud af om noget tid, og ellers må vi prøve igen 

Nej nemlig 

Men kvinden må i hvert fald ikke have feber hvis man er i barnløshedsbehandling - så noget betydning må det have - ved bare ikke hvilken (men ved heller ikke mere præcist hvornår hun ikke må have feber) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.