StineW79 skriver:
Er der nogen herinde der bruger pinterest?? I så fald, hvordan bruger i det? Jeg mener er der nogle gode søgeord osv, nogle bestemte i følger osv?
Jeg kigger mest på DIY, og har allerede fået et par sjove ider, jeg har givet mig i kast med. Vh stine
Her er mine boards. som du kan se er de også meget DIY prægede.
Jeg gør gerne det at hvis jeg falder over et board fra en anden, som er meget min stil, eller som pinner mange af de samme ting jeg kunne finde på at pinne, så vælger jeg at 'følge' det board. ikke nødvendigvis alle boards hos een person, men oftest blot et eller flere af den samme persons boards.
Jeg synes ærligt talt at pinterest egen søgefunktion er virkelig dårlig. Den giver kun resultater på dine nøgagtige søgeord, hvilket ikke altid er givtigt.
Så hvis jeg har brug for ligefrem at søge noget, så googler jeg det, og pinner så der fra.
Det er en rigtig god idé at huske at installere deres pin-it knap i din browser, så du kan pinne hvor end du befinder dig på nettet.
Det er faktisk mine bedste råd.
Og nåh ja, sørg for at læse dine mails igennem når de kommer. For måske kan du godt lide de boards fra personer som re-pinner noget af det du har pinnet, og på den måde kan du komm etil at følge nogle flere.
Anmeld