Pinterest

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.884 visninger
16 svar
0 synes godt om
8. december 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Er der nogen herinde der bruger pinterest?? I så fald, hvordan bruger i det? Jeg mener er der nogle gode søgeord osv, nogle bestemte i følger osv? 

Jeg kigger mest på DIY, og har allerede fået et par sjove ider, jeg har givet mig i kast med. Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2012

StineW79

Slet ingen der kender og bruger det? Vh stine

Anmeld

9. december 2012

NNN

Jeg bruger det til at få inspiration til fx mad, tøj, makeup:-) synes det er hyggeligt at sidde og kigge på de mange billeder

Anmeld

9. december 2012

mariamiss6

StineW79 skriver:

Er der nogen herinde der bruger pinterest?? I så fald, hvordan bruger i det? Jeg mener er der nogle gode søgeord osv, nogle bestemte i følger osv? 

Jeg kigger mest på DIY, og har allerede fået et par sjove ider, jeg har givet mig i kast med. Vh stine

Her er mine boards. som du kan se er de også meget DIY prægede. 

Jeg gør gerne det at hvis jeg falder over et board fra en anden, som er meget min stil, eller som pinner mange af de samme ting jeg kunne finde på at pinne, så vælger jeg at 'følge' det board. ikke nødvendigvis alle boards hos een person, men oftest blot et eller flere af den samme persons boards.

Jeg synes ærligt talt at pinterest egen søgefunktion er virkelig dårlig. Den giver kun resultater på dine nøgagtige søgeord, hvilket ikke altid er givtigt. 

Så hvis jeg har brug for ligefrem at søge noget, så googler jeg det, og pinner så der fra. 

Det er en rigtig god idé at huske at installere deres pin-it knap i din browser, så du kan pinne hvor end du befinder dig på nettet. 

Det er faktisk mine bedste råd. 

Og nåh ja, sørg for at læse dine mails igennem når de kommer. For måske kan du godt lide de boards fra personer som re-pinner noget af det du har pinnet, og på den måde kan du komm etil at følge nogle flere. 

Anmeld

9. december 2012

StineW79

Neeks skriver:

Jeg bruger det til at få inspiration til fx mad, tøj, makeup:-) synes det er hyggeligt at sidde og kigge på de mange billeder

Jeg syntes nemlig også det er rigtig dejligt, at det er i billeder! Og selvom det kun er nogle få dage sden jeg fik det instalertet, er jeg allerede færdig med hele 2 projekter! 

Har lavet "junk" flamingo juletræe med thea på 4 år. Hun syntes det var sjovt at gå på junk jagt, finde små "ubrugelige" ting der ku limes på, for bagefter at spraymale det guld.

Også har jeg lavet en ude katte, varmekasse til vores arve kat ( vi har arvet naboens kat ) Lavet af en stor plastik kasse, med en flamingkasse indeni, med halm og tæpper. Så ska den nok ku holde varmen gennem vinteren! Vh stine

Anmeld

9. december 2012

StineW79

mariamiss6 skriver:

Her er mine boards. som du kan se er de også meget DIY prægede. 

Jeg gør gerne det at hvis jeg falder over et board fra en anden, som er meget min stil, eller som pinner mange af de samme ting jeg kunne finde på at pinne, så vælger jeg at 'følge' det board. ikke nødvendigvis alle boards hos een person, men oftest blot et eller flere af den samme persons boards.

Jeg synes ærligt talt at pinterest egen søgefunktion er virkelig dårlig. Den giver kun resultater på dine nøgagtige søgeord, hvilket ikke altid er givtigt. 

Så hvis jeg har brug for ligefrem at søge noget, så googler jeg det, og pinner så der fra. 

Det er en rigtig god idé at huske at installere deres pin-it knap i din browser, så du kan pinne hvor end du befinder dig på nettet. 

Det er faktisk mine bedste råd. 

Og nåh ja, sørg for at læse dine mails igennem når de kommer. For måske kan du godt lide de boards fra personer som re-pinner noget af det du har pinnet, og på den måde kan du komm etil at følge nogle flere. 

Humm ka vist desvære ik se dine bords?! 

Jeg har nemlig kun lige fået det instaleret, og har også tænkt at deres søgeord er lidt vage! Men har da allerede fået lavet et par små projekter, som jeg nok ik ellers ville være kommet på. 

Vil lige få kærsten til at kigge på det med browseren. Tror ik jeg får nogle mails! Vh stine

Anmeld

9. december 2012

Dot D

Øh, hvad er det

Anmeld

9. december 2012

Skouboe

Øh, hvad er det

Dot for pokker... hvis du først kommer derind, kommer du ikke derfra igen.

http://pinterest.com/ ... hvis du tør

Der er også denne her... den er også ret farlig.. http://craftgawker.com/

Anmeld

9. december 2012

mariamiss6

StineW79 skriver:

Humm ka vist desvære ik se dine bords?! 

Jeg har nemlig kun lige fået det instaleret, og har også tænkt at deres søgeord er lidt vage! Men har da allerede fået lavet et par små projekter, som jeg nok ik ellers ville være kommet på. 

Vil lige få kærsten til at kigge på det med browseren. Tror ik jeg får nogle mails! Vh stine

de er de mapper der er på min profil. de hedder boards.

Men ja, installer den knap der, og brug google-søg i stedet for.

Anmeld

9. december 2012

Dot D

Skouboe skriver:

Dot for pokker... hvis du først kommer derind, kommer du ikke derfra igen.

http://pinterest.com/ ... hvis du tør

Der er også denne her... den er også ret farlig.. http://craftgawker.com/

Uha, det var farligt at komme derind Du har ret, dér kan bruges mange timer

Tak for de fede links

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.