Bp nærmer sig... (icsi)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.282 visninger
9 svar
0 synes godt om
8. december 2012

WantingBaby2012

Ja, så sidder man her lørdag aften med kun små 4 dage til bp og 2 dage til mens forhåbentlig ikke melder sig på banen! 

Har meget blandede følelser, ønsker så brændende at det er NU at det er vores tur, men siden æo har jeg ikke mærket andet end brystspændinger (for vildt!!) men jeg ved jo at det sikkert er de hormoner jeg tager 3 gange om dagen indtil bp. Men er spændt på om jeg får de berømte mens-lign. smerter lige før bp. 

Jeg har bare slet ikke følelsen af, at det lykkes denne gang. Ih den ventetid er hård nu! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2012

Miss Church

WantingBaby2012 skriver:

Ja, så sidder man her lørdag aften med kun små 4 dage til bp og 2 dage til mens forhåbentlig ikke melder sig på banen! 

Har meget blandede følelser, ønsker så brændende at det er NU at det er vores tur, men siden æo har jeg ikke mærket andet end brystspændinger (for vildt!!) men jeg ved jo at det sikkert er de hormoner jeg tager 3 gange om dagen indtil bp. Men er spændt på om jeg får de berømte mens-lign. smerter lige før bp. 

Jeg har bare slet ikke følelsen af, at det lykkes denne gang. Ih den ventetid er hård nu! 

alt hvad jeg kan for jer! 

Man skal ikke lade sig narre, af ingen symptomer. Nu har jeg ikke erfaring med icsi-behandling. Men da jeg blev gravid, tænkte jeg - når ingen symptomer, jeg er nok ikke gravid, men det var jeg dælme. 

Håber på en positiv update d. 12  sender lige en masse babyklister din vej 

Anmeld

8. december 2012

WantingBaby2012

Miss Church skriver:

alt hvad jeg kan for jer! 

Man skal ikke lade sig narre, af ingen symptomer. Nu har jeg ikke erfaring med icsi-behandling. Men da jeg blev gravid, tænkte jeg - når ingen symptomer, jeg er nok ikke gravid, men det var jeg dælme. 

Håber på en positiv update d. 12  sender lige en masse babyklister din vej 

Tusind tak 

Ja jeg har hørt at ingen symptomer ikke nødvendigvis behøver at være skidt, men det gør det bare lidt sværer at tro på, at den skulle være der nu, når man ikke kan mærke noget. 

Men hellere tænke at den nok ikke er der og så blive glædelig overrasket hvis det alligevel lykkes nu. 

Blev du gravid på naturlig vis?

Anmeld

8. december 2012

Miss Church

WantingBaby2012 skriver:

Tusind tak 

Ja jeg har hørt at ingen symptomer ikke nødvendigvis behøver at være skidt, men det gør det bare lidt sværer at tro på, at den skulle være der nu, når man ikke kan mærke noget. 

Men hellere tænke at den nok ikke er der og så blive glædelig overrasket hvis det alligevel lykkes nu. 

Blev du gravid på naturlig vis?

Ja det er rigtig svært at tro på! Og ja - det er bedre at blive positivt overrasket. 

Ja jeg blev gravid uden hjælp. Så kender ikke rigtig så meget til behandlingsforløbene. 

Anmeld

8. december 2012

tarkoflen

Uhh hvor jeg for jer!

Håber på det bedste! Jeg havde ingen symptomer ud over mens agtige smerter, så jeg kan ikke hjælpe dig med, om det er gode tegn, men hormonerne kan desværre godt drille lidt!

Anmeld

8. december 2012

tarkoflen

Og p.s. det var jo også gennem ICSI jeg blev gravid, fik dog kun crinone en gang dagligt

Anmeld

8. december 2012

**Ønskebabyen

WantingBaby2012 skriver:

Det bliver spændende hvad resultatet bliver!

Hvad er det for hormonoer du tager tre gange om dagen?? Jeg skulle kun tage crinone efter ÆO.

Husk at vær obs på at medicinen du får og har fået godt kan udskyde din mens - det fandt jeg ud af, da mens først kom en uge over tid.

kyrdser fingre for dig.

Anmeld

8. december 2012

Nessie

Hvor spændende, der krydses lige en masse for jer

Det er faktisk kun sidste gang jeg var gravid, at jeg havde symptomer inden test, men det var jo svært at vide om det var hormonerne der drillede eller om den var god nok

Med Daniel (2. graviditet - ICSI), begyndte kvalmen stille og roligt 2 dage efter BP, så det behøver ikke at være dårlige tegn at du ikke kan mærke noget

Anmeld

9. december 2012

WantingBaby2012

**Ønskebabyen skriver:

Det bliver spændende hvad resultatet bliver!

Hvad er det for hormonoer du tager tre gange om dagen?? Jeg skulle kun tage crinone efter ÆO.

Husk at vær obs på at medicinen du får og har fået godt kan udskyde din mens - det fandt jeg ud af, da mens først kom en uge over tid.

kyrdser fingre for dig.

Ja det er spændende og tiden går bare så langsomt nu! 

Hormonet hedder Lutinus og skal tages 3 gange om dagen. Har heller ikke læst om andre der har brugt dette så aner ikke hvad forskellen på Lutinus og Crione er?? 

Anmeld

9. december 2012

**Ønskebabyen

WantingBaby2012 skriver:

Ja det er spændende og tiden går bare så langsomt nu! 

Hormonet hedder Lutinus og skal tages 3 gange om dagen. Har heller ikke læst om andre der har brugt dette så aner ikke hvad forskellen på Lutinus og Crione er?? 

Okay.. Har lige været på netdoktor og læse om det, og tror det har samme virkning som crinone, det er bare en anden form
Brystspændinger er iøvrigt en af de almindelige bivirkninger fra Lutinus..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.