Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej piger..
Ja, hvad skal i lave efter jeres barsel?
Jeg håber på at kunne finde et arbejde, men hvis det ikke er muligt, må jeg på uddannelses-skolebænken igen.....
Så det bliver nok til en frisøruddannelse, eller noget andet sjovt.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Freyasmor skriver: Hej piger.. Ja, hvad skal i lave efter jeres barsel? Jeg håber på at kunne finde et arbejde, men hvis det ikke er muligt, må jeg på uddannelses-skolebænken igen..... Så det bliver nok til en frisøruddannelse, eller noget andet sjovt.
Jeg skal starte i skole igen er desværre blevet sygmeldt pga. bækkenløsning og var ellers færdig her den 18/1-13 og kunne lige nå det men sådan skulle det ikke være
Jeg skal tilbage til mit arbejde - jeg er regnskabsassistent. Jeg er lige gået på barsel i går og regner med at starte på arbejde igen i januar 2014. Jeg har siddet på den samme pind i 7 år, så jeg ser det som en tiltrængt pause og håber at vende tilbage med fornyet energi.
Ud og søge arbejde, da mit vikariat sluttede d30/7-12. Heldigvis er der stadig 4-5 mrd til at jeg behøver begynde at lede, for alberte er kun lige 5 mdr nu. Vh stine
Jeg skal direkte på barsel igen - efter lidt ferie og sådan.
Min barsel ophører midt Marts så skal jeg holde 5 ugers ferie, og derefter starter den nye barsel. plus minus nogle uger.
Så med lidt velvilje fra jobcenteret går jeg forhåbentlig fra barsel til barsel
Med venlig hilsen
k&k&k
k&k&k skriver: Jeg skal direkte på barsel igen - efter lidt ferie og sådan. Min barsel ophører midt Marts så skal jeg holde 5 ugers ferie, og derefter starter den nye barsel. plus minus nogle uger. Så med lidt velvilje fra jobcenteret går jeg forhåbentlig fra barsel til barsel Med venlig hilsen k&k&k
Skal tilbage i de gule rednings biler, kører for dansk autohjælp og har gjort det de sidste 6 år...
Starter den 3. jaunar...
dukke skriver: På jobcenter har du ret til at "gå" fra 6 uger før barsel
På jobcenter har du ret til at "gå" fra 6 uger før barsel
Det vidste jeg ikke - mange tak for info
min barsel slutter til januar øv det har ellers bare været så ualmindelig hyggeligt og skønt
men når lillepigen starter i vugger 3. januar så skal jeg tilbage og færdiggøre min bachelor og starte på nyt studiejob, som jeg LIGE har fundet og glæder mig til at prøve af
Det blir studie og arbejde der venter på mig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128