uddannelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

584 visninger
10 svar
0 synes godt om
8. december 2012

MorTilEn2013Dreng

kom med nogen forslag til uddannelse. er igang med hf. hvad kan jeg egentlig bruge den til? 

forslag da jeg er blank.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2012

mn

MiichellaMalou skriver:

kom med nogen forslag til uddannelse. er igang med hf. hvad kan jeg egentlig bruge den til? 

her kan du se i forhold til hvad du går op i og når du så læser om dem står der hvad adganskravene er: http://www.ug.dk/media/sync/studievaelgeren/app.html

Jeg vil så sige at som hovedregl virker en HF til de fleste bachelor/mallemlange uddannelser og de korte.

Anmeld

8. december 2012

quindelist

Det er jo nemmere hvis vi ved hvad du interesserer dig for

Jeg læser medicin på Københavns universitet og ELSKER det -fedt fedt studie -min baggrund er også HF

Anmeld

8. december 2012

Dustmuz

MiichellaMalou skriver:

Du kan bruge din HF til rigtigt meget hvis du har et okay gennemsnit

5+

Anmeld

8. december 2012

MorTilEn2013Dreng

metteswn skriver:

her kan du se i forhold til hvad du går op i og når du så læser om dem står der hvad adganskravene er: http://www.ug.dk/media/sync/studievaelgeren/app.html

Jeg vil så sige at som hovedregl virker en HF til de fleste bachelor/mallemlange uddannelser og de korte.

jeg synes det er meget uoverskueligt, på den hjemmeside.. 

Anmeld

8. december 2012

MorTilEn2013Dreng

quindelist skriver:

Det er jo nemmere hvis vi ved hvad du interesserer dig for

Jeg læser medicin på Københavns universitet og ELSKER det -fedt fedt studie -min baggrund er også HF

jeg interssere mig egentlig rigtig meget for hår, men udsigterne til at blive frisør er meget ringe, da det jo er utrolig svært at få en elevplads. 

Anmeld

8. december 2012

MorTilEn2013Dreng

Dustmuz skriver:

Du kan bruge din HF til rigtigt meget hvis du har et okay gennemsnit

5+

har vist et rimelig okay gennemsnit. får som regel min 7. også op

Anmeld

8. december 2012

Dustmuz

MiichellaMalou skriver:

har vist et rimelig okay gennemsnit. får som regel min 7. også op

Det er okay..
men hvad er dine interesser i forhold til uddannelse..
for så kan man da komme med et par bud på uddannelser du kan læse lidt om og måske forhøre dig nærmere om

Anmeld

8. december 2012

Kloster

MiichellaMalou skriver:

Du skriver, du har interesse omkring noget frisør-halløj, men det er svært at få elevplads.

Hvad med at blive noget med noget makeup, stylist halløj, som du også kan bruge som frisør. Også se på om ikke det er nemmere at få elevplads som frisør, når den første udd er ved at være slut.

Byg på byg på...

Anmeld

8. december 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

det kommer jo også an på dit gennemsnit. Men du må jo vælge udfra dine interesser. Ellers prøv at gå på biblipteket og lån bogen "hvad kan jeg blive i 2012" og se om du kan blive inspereret til noget.

held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.