Blød plet vender opad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.699 visninger
11 svar
0 synes godt om
7. december 2012

AnnaK89

Carolina har fået lidt feber her til aften (38,5) og hun er bare rigtig pylleret og ked.

Jeg synes det er som om hendes bløde plet på hovedet vender opad nu og ikke nedad?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2012

Krussedulle

AnnaKJ skriver:

Carolina har fået lidt feber her til aften (38,5) og hun er bare rigtig pylleret og ked.

Jeg synes det er som om hendes bløde plet på hovedet vender opad nu og ikke nedad?

det lyder da ikke godt.

Måske du skulle gi vagtlægen et kald?

Anmeld

7. december 2012

GUSO

AnnaKJ skriver:

Hej.. Googlede lige fontanelle og læser på siden voresborn.dk at hvis fontanellen buler udad kan det være tegn på sygdom og man skal søge læge med det samme.. Måske en god ide at kontakte vagtlægen.. Camilla

Anmeld

8. december 2012

Camillos

AnnaKJ skriver:

hvordan gik det med lille carolina? 

Anmeld

8. december 2012

Mor til Frederic og Freya

AnnaKJ skriver:

et tegn på væskemangel, der vil den bløde plet enten være hård eller bule opad...

Anmeld

8. december 2012

Lady Marion <3

Mor til Frederic og Freya skriver:

et tegn på væskemangel, der vil den bløde plet enten være hård eller bule opad...

Ikke korrekt  omvendt , den vil nedsynke . Buler den ud kan det være tegn på alvorlig sygdom , eks . menegitis og barnet skal undersøges med det samme ..  Håber alt er ok med bette-pigen

Anmeld

8. december 2012

Mor til Frederic og Freya

Lady Marion <3 skriver:

Ikke korrekt  omvendt , den vil nedsynke . Buler den ud kan det være tegn på alvorlig sygdom , eks . menegitis og barnet skal undersøges med det samme ..  Håber alt er ok med bette-pigen

Nogle børn's bløde plet vil bue nedad, uden de har væskemangel.

Den bløde plet er lidt alla som hævede mandler - de hæver som regl også ved sygdom.

Og det behøver ikke være 'død' syg at have en plet der enten går op eller ned.

Freya's har altid bulet nedad, som en fordybning og hun lider ikke af væskemangel.

Anmeld

8. december 2012

GUSO

AnnaKJ skriver:

Hej.. Håber på en Update?? Tænker på lille pigen Camilla

Anmeld

8. december 2012

AnnaK89

Alt okay med hende.

Det er meget normalt ved feber sagde lægen.

Anmeld

8. december 2012

DKA

Har oplevet dette da min datter var lille - panikkede og troede det værste, men det er et typisk tegn på 3dages feber

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.