Drillenisse med hjem fra BH.. Hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2012

forår

Problembarnet skriver:

Åh din stakkel

Sidste år havde vi børnehavens drillenisse på besøg, vi

• bandt børnenes værelse ind i toiletpapir mens de sov (eller pakke køkkenet/værelset ind i gavebånd..)

Kom salt i sukkerskålen.

• hang vi støvlerne op i loftet (du kan evt gøre det i en dør eller skabslåge?),
  • farv mælken blå eller anden farve (den hittede herhjemme)
  • bandt knuder på deres nattøj - som de opdagede når de sku ha det på (evt ri det sammen?)
  • Pebernødder i skoene
  • Vand i mælkekartonen i stedet for mælk (gal de blev sure da der ik kom mælk ud )
  • tog en bid af deres mad i madpakken (om mandagen)
  • Klip børsterne af tandbørsten...(kræver ekstra tandbørster)

• Binde skoene sammen

hmm ellers ved jeg ikke

Og jeg havde lige sagt igår til pædagoerne at det ikke ville gøre noget hvis jeg kunne undgå en weekend.....ih men det er sket ved lodtrækning, så ikke så meget at gøre der

Men mange tak for dine ideer, der er helt sikkert nogen af dem jeg skal ha gang i

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2012

Gittemor09

her har sofie sin kusine på overnatning... hendes forældre er til julefrokost... så da de skulle i seng havde nissen puttet ris under deres dyner.... den drille nisse altså...

og sofies kærnemælk var grøn...

p.s. jeg har selv oprettet en tråd idag, hvor der også er gode ideer...

Anmeld

7. december 2012

Mussen2

Vi har lige haft den med hjemme og min datter er 3 1/2 hun var lidt bange for den, da hun havde hørt hvad den havde lavet. Hos de andre, så jeg tror man skal passe på det ikke bliver for uhyggeligt.

Vi farvede mælken lyserød
Snoede bestik sammen med sliksnørrebånd
Bandt en mad i madpakken ind med sliksnørrebånd
Lod nissen ride på hendes gyngehest

Det var nogle af de ting vi fandt på

Pebernødder i sengeneller skoene er også en god ide

Anmeld

7. december 2012

Lise

Da vi havde ham med hjemme sidste år, havde han om natten pyntet juletræet med en masse strømper. 

Anmeld

7. december 2012

Lulle25

forår skriver:

Ja vi har så fået stuens drillende med hjem i hele weekenden! Min datter har kun gået i BH i nogen måneser, så jeg er hel ny på det her område så håber på i kan hjælpe lidt.

Hvad skal Nissen finde på af drillerier her i weekenden??

Hvor hyggeligt. Vi har lige haft drillenissen med hjem. Den tryllede mælken lyserød, hang legetøj op i lamperne og rullede en helt toiletrulle ud over hele stuen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.