Hvad er det der sker? (alkohol)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.955 visninger
29 svar
0 synes godt om
7. december 2012

AnnaK89

Finder det en smule irriterende faktisk, men jeg kan slet ikke indtage den mindste smule alkohol uden at blive vildt svimmel

Det starter allerede efter jeg har indtaget et par slurke af fx. somersby. Bliver totalt ør i hovedet og mine ben føles som gele, samt jeg føler at jeg får hjertebanken (men det er nok fordi at jeg bliver nervøs over reaktionen fra min krop).

Nogen der oplever det samme?
Skal til julefrokost med min mødregruppe i morgen, og ville jo gerne være med (ved godt man kan have det sjovt uden alkohol, men de sidste gange der er blevet holdt noget har jeg været gravid, så nu vil jeg gerne være med), men føler det bremser mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2012

FrkZier

AnnaKJ skriver:

Finder det en smule irriterende faktisk, men jeg kan slet ikke indtage den mindste smule alkohol uden at blive vildt svimmel

Det starter allerede efter jeg har indtaget et par slurke af fx. somersby. Bliver totalt ør i hovedet og mine ben føles som gele, samt jeg føler at jeg får hjertebanken (men det er nok fordi at jeg bliver nervøs over reaktionen fra min krop).

Skal til julefrokost med min mødregruppe i morgen, og ville jo gerne være med (ved godt man kan have det sjovt uden alkohol, men de sidste gange der er blevet holdt noget har jeg været gravid, så nu vil jeg gerne være med), men føler det bremser mig

det første jeg tænkte er da at det bare er fordi du ikke er van til at drikke - så du bliver lidt små beruset hurtigt

Anmeld

7. december 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Mine arme og ben bliver altid helt mærkelige... Som om de er helt tunge og ... ih!

Jeg tror det er fordi du ikke er vant til at drikke

Anmeld

7. december 2012

TNBC

AnnaKJ skriver:

Hvis man ikke drikker ofte, reagere kroppen på en anden måde, og man bliver hurtigere påvirket, fordi kroppen ikke er vant til det.
Jeg har prøvet det mange gange, og det er rigtig irriterende, men der er ikke rigtig noget man kan gøre ved det.

Anmeld

7. december 2012

AnnaK89

FrkZier skriver:

det første jeg tænkte er da at det bare er fordi du ikke er van til at drikke - så du bliver lidt små beruset hurtigt

Synes bare det virker usandsynligt efter to slurke?
Før jeg fik børn var det slet ikke noget problem, og det var det egentlig heller ikke efter jeg fik Lærke, men efter Carolina er det gået helt galt.

Anmeld

7. december 2012

AnnaK89

rikkeregnbue skriver:

Mine arme og ben bliver altid helt mærkelige... Som om de er helt tunge og ... ih!

Jeg tror det er fordi du ikke er vant til at drikke

Lige nøjagtigt sådan der gør mine ben og arme også.

Hvad gør du ved det?

Anmeld

7. december 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

AnnaKJ skriver:

Lige nøjagtigt sådan der gør mine ben og arme også.

Hvad gør du ved det?

Ingenting, drikker bare videre. Sådan har jeg altid haft det, ligesiden jeg startede med at smage alkohol

Anmeld

7. december 2012

AnnaK89

Yurie skriver:

Hvis man ikke drikker ofte, reagere kroppen på en anden måde, og man bliver hurtigere påvirket, fordi kroppen ikke er vant til det.
Jeg har prøvet det mange gange, og det er rigtig irriterende, men der er ikke rigtig noget man kan gøre ved det.

Muligvis - det virker bare voldsomt allerede efter to små slurke af en somersby.

Anmeld

7. december 2012

AnnaK89

rikkeregnbue skriver:

Ingenting, drikker bare videre. Sådan har jeg altid haft det, ligesiden jeg startede med at smage alkohol

Okay - jeg kan bare ikke rigtig få mig selv til at drikke videre. Bliver så utryk ved at min krop gør sådan.

Forsvinder det jo mere man får at drikke?

Anmeld

7. december 2012

TNBC

AnnaKJ skriver:

Muligvis - det virker bare voldsomt allerede efter to små slurke af en somersby.

Ja, jeg tror jeg har prøvet det efter en slurk. Det er forskelligt, men det er irriterende, men jeg bliver bare ved.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.