Min søn er ked??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

440 visninger
3 svar
0 synes godt om
7. december 2012

Liljesilas

Min søn på 2 1/2 år, som dagligt går i dagpleje og normalt altid er meget glad, er nu begyndt at have flere dage hvor han pludselig begynder at græde. Dagplejemoren skriver flere gange om ugen, at han græder der oppe i forbindelse med at de spiser, eller noget andet. Her hjemme er han ikke sådan, han er glad og hvis han ikke er i godt humør, er det ofte fordi han ikke lige får sin vilje eller noget i den stil. Jeg oplever ham ihvertfald ikke ked af det her hjemme.. Hvad gør man ved det, han vil ikke sige når der er noget galt - hvis man spørge "hvorfor var du ked af det" svarer han ikke, eller snakker udenom! Hvad skal jeg gøre som mor, så jeg sikre mig, at min søn har det godt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2012

LBK

mayapigen skriver:

Min søn på 2 1/2 år, som dagligt går i dagpleje og normalt altid er meget glad, er nu begyndt at have flere dage hvor han pludselig begynder at græde. Dagplejemoren skriver flere gange om ugen, at han græder der oppe i forbindelse med at de spiser, eller noget andet. Her hjemme er han ikke sådan, han er glad og hvis han ikke er i godt humør, er det ofte fordi han ikke lige får sin vilje eller noget i den stil. Jeg oplever ham ihvertfald ikke ked af det her hjemme.. Hvad gør man ved det, han vil ikke sige når der er noget galt - hvis man spørge "hvorfor var du ked af det" svarer han ikke, eller snakker udenom! Hvad skal jeg gøre som mor, så jeg sikre mig, at min søn har det godt?

Uhh den var svær. Har du snakket med DP om hun eventuelt kunne have et bud på hvorfor han er ked af det, når nu det er hende der oplever det??

Anmeld

7. december 2012

EnGodMor

mayapigen skriver:

Måske lyder det dumt, men har du set om hans 3 års tænder er på vej?

Vi har haft samme problem her, og jeg fandt ud af at han havde fået en kindtand og så var der en som lige var brudt igennem

Anmeld

7. december 2012

Liljesilas

Dp tror det kan være maven (døjer med forstoppelse) men han er ikke sådan hjemme. Jeg viste slet ikke at de fik kindtænder som 3 årlige - tak for det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.