fuck jeg er en daarlig mor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

349 visninger
8 svar
0 synes godt om
7. december 2012

Gravid2012

kan se at modermaelkserstartningen ikke var blevet helt oploest.....EFTER han har faaet det! fuck fuck fuck ! syntes det saa godt nok ud da jeg havde lavet det.. men nu naar flasken er tom kan jeg se det ikke var!!!

hvad kan det ske nu??? er saa ked af det.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2012

Nitz - <3 David

Hvor gammel er dit barn?
Du er OVERHAVEDET ikke dårlig mor pga sådan en ting.. Det er noget alle kan komme til.. Og der sker absolut intet ved det.. Andet end barnet måske bliver hurtigere sulten igen..
Så¨slap du bare helt af

Anmeld

7. december 2012

Gravid2012

Nitz - <3 David skriver:

Hvor gammel er dit barn?
Du er OVERHAVEDET ikke dårlig mor pga sådan en ting.. Det er noget alle kan komme til.. Og der sker absolut intet ved det.. Andet end barnet måske bliver hurtigere sulten igen..
Så¨slap du bare helt af

han er 2 maaneder.... er det rigtig ??? var saa bange for at han kunne blive syg!! er saa glad for dit svar!!!

Anmeld

7. december 2012

Troldemommi

Gravid2012 skriver:

kan se at modermaelkserstartningen ikke var blevet helt oploest.....EFTER han har faaet det! fuck fuck fuck ! syntes det saa godt nok ud da jeg havde lavet det.. men nu naar flasken er tom kan jeg se det ikke var!!!

hvad kan det ske nu??? er saa ked af det.....

Slap af

Det har jeg også prøvet da Johanne var meget lille, og der skete ikke noget som helst.

Det er svært at være den perfekte mor hele tiden, og fejl vil vi alle komme til at gøre, men slap nu lidt af og nyd dit barn i stedet for at se på en sutteflaske

Monica

Anmeld

7. december 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Nitz - <3 David skriver:

Hvor gammel er dit barn?
Så¨slap du bare helt af

Anmeld

7. december 2012

Gravid2012

Monica P skriver:

Slap af

Det har jeg også prøvet da Johanne var meget lille, og der skete ikke noget som helst.

Det er svært at være den perfekte mor hele tiden, og fejl vil vi alle komme til at gøre, men slap nu lidt af og nyd dit barn i stedet for at se på en sutteflaske

Monica

aarh er saa glad for at hoere at der ikke kan ske noget... troede han kunne blive syg af det!

TUsind tak for dit svar...........

Anmeld

7. december 2012

Troldemommi

Gravid2012 skriver:

aarh er saa glad for at hoere at der ikke kan ske noget... troede han kunne blive syg af det!

Monica

Anmeld

7. december 2012

Nitz - <3 David

Gravid2012 skriver:

Nej han bliver ikke syg af at få vand.. jeg kan se du bor i Grækenland.. der er vel også mere varmt der nede?
Hvis du ammede ham så ville der automatisk komme mere mælk i din mælk når der er varmt.. Så deres væskeballance holdes vedlige

Anmeld

7. december 2012

Gravid2012

Nitz - <3 David skriver:

Nej han bliver ikke syg af at få vand.. jeg kan se du bor i Grækenland.. der er vel også mere varmt der nede?
Hvis du ammede ham så ville der automatisk komme mere mælk i din mælk når der er varmt.. Så deres væskeballance holdes vedlige

lige nu er der faktisk desvaerre ikke saa varmt...

nu regner det og tordner.... ikke mere   i et stykke tid....

jeg ammer ham faktisk ogsaa ... det er nok 50/50 amme/flaske

men puhaa hvor er jeg glad for at der ikke sker noget med ham....

du var rigtig soed til at svare hurtig .... takkk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.