har ikke lyst til at gå ud for en dør

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2012

TNBC

Anonym skriver:

Nej for jeg har normalt ikke problemer med at holde varmen

Ja men derfor kan der godt ske ændringer med kroppen lige pludselig... tror mig jeg ved det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2012

TeamRocket

Bum bum, ellos har billige jakker- mener jeg gav 52 kr for en virkelig varm uld frakke i et snit med plads til maven. Og ellers plejer jeg at hugge min mands jakke når jeg kan komme til det, den dufter så dejligt af ham og der er plads til både mig og maven kan putte i den hihi. Men at fryse er bare bunden! Sidste år havde jeg en bjorkvin hættetrøje som jakke fordi alle jakker sad grimt på mig, fuuuuck det er lidt koldt med sådan en stofsag i frostvejr.

Anmeld

7. december 2012

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Ja men derfor kan der godt ske ændringer med kroppen lige pludselig... tror mig jeg ved det.

Jeg tror skam på dig jeg har for 2 uger siden fået taget blodprøver for at se om det kunne ha noget med det og gøre og alt så fint ud

Anmeld

7. december 2012

Anonym trådstarter

TeamRocket skriver:

Bum bum, ellos har billige jakker- mener jeg gav 52 kr for en virkelig varm uld frakke i et snit med plads til maven. Og ellers plejer jeg at hugge min mands jakke når jeg kan komme til det, den dufter så dejligt af ham og der er plads til både mig og maven kan putte i den hihi. Men at fryse er bare bunden! Sidste år havde jeg en bjorkvin hættetrøje som jakke fordi alle jakker sad grimt på mig, fuuuuck det er lidt koldt med sådan en stofsag i frostvejr.

Årh det var billigt gid jeg kunne det samme med min mand men han er en lille mand

Anmeld

7. december 2012

betina23

Hey nu ved jeg ik hvor stor du er men jeg varr temmelig stor/buttet i Bilka har de ski jakker dem kunne jeg passe forde de var meget luftige på maven svært a forklare dog kan jeg ik passe den mere da jeg har taget på men nu har jeg os født og gået lang tid

Anmeld

7. december 2012

Wimmie

Anonym skriver:

Ja sagen er den at som alle ved er det blevet pisse koldt uden for og jeg har ikke nogle jakke som jeg kan passe da maven er blevet for stor så nu går jeg rundt i 2 tykke bluser og det er bestem ikke varmt mange siger til mig at jeg bare kan købe en ny jakke men når der ikke er penge til der kan det jo blive svært og der er slet ikke mulighed for at find råd til det
Nogle gode råd ?

Jeg vil ikke fryse mere

http://www.ellos.dk/sara-kelly/jakke/347561?N=1z141poZ1z141rt&Ns=PriceProduct|0&Nao=1

Pæn OG billig 

Anmeld

7. december 2012

Wimmie

Anonym skriver:

Ja sagen er den at som alle ved er det blevet pisse koldt uden for og jeg har ikke nogle jakke som jeg kan passe da maven er blevet for stor så nu går jeg rundt i 2 tykke bluser og det er bestem ikke varmt mange siger til mig at jeg bare kan købe en ny jakke men når der ikke er penge til der kan det jo blive svært og der er slet ikke mulighed for at find råd til det
Nogle gode råd ?

Jeg vil ikke fryse mere

http://www.hm.com/dk/product/00726?article=00726-A#shopOrigin=SA

http://www.hm.com/dk/product/03397?article=03397-A#shopOrigin=SA

Anmeld

7. december 2012

2721

Hvilken str bruger du?

Anmeld

7. december 2012

Annette A

Med ca. to uger til termin ved jeg godt hvad du snakker om. Jeg har ingen jakker der kan lukkes og ja det er super koldt. Dog har jeg lånt en meget stor trøje af min mor jeg til dels kan lukke og bruger så et ekstra langt halstørklæde eller et meget stort tørklæde, som jeg ligger over nakken og ned langs maven og lukker med en sikkerhedsnål. Det hjælper rigtig meget for så er maven da lidt tildækket og så har jeg købt en stofnederdel fra hm til 20 kr i størelsen xl som jeg tager indenunder blusen, så den dækker maven nedenunder så der ikke blæser luft ind og gør det koldt og ubehageligt. Jeg har heller ikke råd til at investere i en masse graviditetstøj og har generelt prøvet at anskaffe noget der også kan bruges efter graviditeten. Håber du finder en løsning for det er da slet ikke rart at gå og fryse.

Anmeld

7. december 2012

maryjane

De har haft 50% på udvalgte jakker i h&m, men ved ikke om de har det mere... Og om der er nogen der passer om maven 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.