årh gud giv mig noget medgang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

368 visninger
7 svar
0 synes godt om
6. december 2012

Anonym trådstarter

hvor køre det bare af lort for tiden.  altså det starter med jeg bliver gravid hvilket jeg er glad for. nå men en uge efter går vores bil amok med centrallåsen og låser min søn inde i vores bil. vi prøver alt hvad vi kan for at få min bange og meget ulylkelige dreng ud af bilen så vi til sidst bliver nød til at smadre en rude og få ham ud. døren er meget skadet af brækjern osv så jagten på en ny bil får igang da bilen ikk kan redes. vi køre så rundt med plastik og eller åben rude i lorte vejr. vi finder en ny bil henter den og skrotter vores gamle bil. 1 dag efter bilen er skrottet og 4 dage efter vi havde købt den nye går motoren i den så den skal skrottes imorgen!!!

for iike at det skal være nok står vores opvasker af idag. og ja jeg tuder og magter ikk mere. vores søn kan ikk komme i dp da vi ingen bil har og vi kan ikke komme i skole så skal  ringe til kommunen imorgen pga jeg nu har for meget fravær ville ellers være færdig om en måned hvor er det bare ikke min måned.  jeg har så valgt at gå 7 km med min søn imorgen tidlig for han savner sin dp. nu krydser jeg så finger for ikk at der kommer for meget sne...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2012

Sildefisk

6. december 2012

TaAsJu

Anonym skriver:

hvor køre det bare af lort for tiden.  altså det starter med jeg bliver gravid hvilket jeg er glad for. nå men en uge efter går vores bil amok med centrallåsen og låser min søn inde i vores bil. vi prøver alt hvad vi kan for at få min bange og meget ulylkelige dreng ud af bilen så vi til sidst bliver nød til at smadre en rude og få ham ud. døren er meget skadet af brækjern osv så jagten på en ny bil får igang da bilen ikk kan redes. vi køre så rundt med plastik og eller åben rude i lorte vejr. vi finder en ny bil henter den og skrotter vores gamle bil. 1 dag efter bilen er skrottet og 4 dage efter vi havde købt den nye går motoren i den så den skal skrottes imorgen!!!

for iike at det skal være nok står vores opvasker af idag. og ja jeg tuder og magter ikk mere. vores søn kan ikk komme i dp da vi ingen bil har og vi kan ikke komme i skole så skal  ringe til kommunen imorgen pga jeg nu har for meget fravær ville ellers være færdig om en måned hvor er det bare ikke min måned.  jeg har så valgt at gå 7 km med min søn imorgen tidlig for han savner sin dp. nu krydser jeg så finger for ikk at der kommer for meget sne...

Du trænger vist til et Håber du snart får lidt med gang...

Anmeld

6. december 2012

merethe

Profilbillede for merethe

Puha 

Sender dig et kram og et ønske om at i morgen bliver en god dag for jer

Anmeld

6. december 2012

Carina:-)

Øv!

Anmeld

6. december 2012

B&J

HOLD op jeg håber virkelig i snart får noget medgang for det fortjener i virkelig oven på alt det her LORT for at sige det pænt...

sender dig verdens største krammer og håber ikke jeres søn blev alt for bange omkring den oplevelse med bilen men godt i jer der begge to for ham

Anmeld

6. december 2012

MosterA

Starter med at give dig en 

Og så vil jeg bare fortælle at du bestemt ikke er den eneste der har sådan nogle perioder - vores har bare varet siden april. Vi  for at det snart er slut. 

Håber I kan "nøjes" med det I allerede har været igennem og at du får en dejlig graviditet!

Anmeld

6. december 2012

2721

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.