Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Hej jeg har en søn der vil være ca 4 når jeg føder det jeg vil høre er om det vil virke forkert pg holde min søns dåb sammen med dens lille min søn er nemlig ikk døbt kun navngivet kan man godt slå det sammen? Når han er 4 næsten
Hej jeg har en søn der vil være ca 4 når jeg føder det jeg vil høre er om det vil virke forkert pg holde min søns dåb sammen med dens lille min søn er nemlig ikk døbt kun navngivet kan man godt slå det sammen? Når han er 4 næsten
Det kan du da sagtens. På mig virker det mere indlysende at gøre det sådan end at holde to separate dåbsfester.
Sagtens. Du slår jo bare to fluer med et smæk
Helt sikkert! Synes da det er en rigtig god idé at slå dem sammen!
/Fenja
Du kan gøre lige, hvad du vil for det er jo jer der bestemmer! Selvfølgelig kan I holde det af én gang
Det vil jeg synes var en rigtig god og helt indlysende måde at gøre det på - det ville jeg have valgt hvis jeg stod i din situation - god fest! :-) Hilsner fra Camilla.
Kan du sagtens - Det er dig der bestemmer..
Det synes jeg bestemt du kunne gøre! Så ville i have det samlet og ikke skal lægge to dage af til det, også har de deres dag sammen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128