Kan man det? Hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

524 visninger
7 svar
0 synes godt om
6. december 2012

Anonym trådstarter

Hej jeg har en søn der vil være ca 4 når jeg føder det jeg vil høre er om det vil virke forkert pg holde min søns dåb sammen med dens lille min søn er nemlig ikk døbt kun navngivet kan man godt slå det sammen? Når han er 4 næsten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Hej jeg har en søn der vil være ca 4 når jeg føder det jeg vil høre er om det vil virke forkert pg holde min søns dåb sammen med dens lille min søn er nemlig ikk døbt kun navngivet kan man godt slå det sammen? Når han er 4 næsten

Det kan du da sagtens. På mig virker det mere indlysende at gøre det sådan end at holde to separate dåbsfester. 

Anmeld

6. december 2012

sne190810

Sagtens. Du slår jo bare to fluer med et smæk

Anmeld

6. december 2012

Fenja09

Anonym skriver:

Helt sikkert! Synes da det er en rigtig god idé at slå dem sammen!

/Fenja

Anmeld

6. december 2012

Pige2009

Anonym skriver:

Du kan gøre lige, hvad du vil for det er jo jer der bestemmer! Selvfølgelig kan I holde det af én gang

Anmeld

7. december 2012

Camilla30

Det vil jeg synes var en rigtig god og helt indlysende måde at gøre det på - det ville jeg have valgt hvis jeg stod i din situation - god fest! :-) Hilsner fra Camilla.

Anmeld

7. december 2012

Solstrålebørn

Kan du sagtens - Det er dig der bestemmer.. 

Anmeld

7. december 2012

MortilCilas

Anonym skriver:

Det synes jeg bestemt du kunne gøre! Så ville i have det samlet og ikke skal lægge to dage af til det, også har de deres dag sammen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.