Wuhuu :-d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

292 visninger
8 svar
0 synes godt om
6. december 2012

Anonym trådstarter

Så er p-pillerne lagt på hylden for en uge siden. Så nu er PB2 skudt igang. Vi har en skøn dreng på 2,8 år, som vi ønsker skal være storebror Er så spændt på hvor lang tid der går før vi står med en positiv test. Hvor længe gik der før I blev gravide med nr. 2?

Tillader mig at være anonym da der er familie og venner herinde, som ikke kender til det.

Knus Ano24

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2012

Camilla..

Anonym skriver:

Så er p-pillerne lagt på hylden for en uge siden. Så nu er PB2 skudt igang. Vi har en skøn dreng på 2,8 år, som vi ønsker skal være storebror Er så spændt på hvor lang tid der går før vi står med en positiv test. Hvor længe gik der før I blev gravide med nr. 2?

Tillader mig at være anonym da der er familie og venner herinde, som ikke kender til det.

Knus Ano24

Hvor spændene. Alt held og lykke herfra

Anmeld

6. december 2012

Christina :-)

Anonym skriver:

Knus Ano24

1 forsøg

Anmeld

6. december 2012

Anonym trådstarter

Camilla.. skriver:

Hvor spændene. Alt held og lykke herfra

Tusind tak Det er ret spændende

Anmeld

6. december 2012

Anonym trådstarter

Mor til elias og en lille ny til juni:) skriver:

1 forsøg

Så 1. Måneder efter du havde smidt dem? Planlagde i efter ægløsning, eller var det tilfældigt i ramte "plet"? Og skønt for jer

Anmeld

6. december 2012

Christina :-)

Anonym skriver:

Så 1. Måneder efter du havde smidt dem? Planlagde i efter ægløsning, eller var det tilfældigt i ramte "plet"? Og skønt for jer

Nåh har aldrig vært p-piller troede bare det var hurdig man bliv gravid når man prøvede

Anmeld

6. december 2012

Baby2010/2013

Hvor spændende

Jeg er pt 19+5 med nr.2 og det tog ca.14 dage!

Held og lykke med projektet

Anmeld

6. december 2012

Anonym trådstarter

BabyDec2010 skriver:

Hvor spændende

Jeg er pt 19+5 med nr.2 og det tog ca.14 dage!

Held og lykke med projektet

Stort tillykke med nr.2 Ved i hvilke køn det er?
Det var hurtigt. Sidst blev jeg gravid på p-piller, så håber at det kommer til at gå nemt. Kunne være dejligt med en ekstra julegave
Og tusind tak

Anmeld

6. december 2012

Baby2010/2013

Anonym skriver:

Stort tillykke med nr.2 Ved i hvilke køn det er?
Det var hurtigt. Sidst blev jeg gravid på p-piller, så håber at det kommer til at gå nemt. Kunne være dejligt med en ekstra julegave
Og tusind tak

Mange tak  Vi kender ikke kønnet endnu, men det får vi imorgen, kan næsten ikke vente!

Jeg for at I bliver hurtigt gravide, og rigtig god jul

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.