Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kay skriver: han ligner så også en på 25... folk får altid et chok når han siger sin rigtige alder og opføre sig som en på 20
han ligner så også en på 25... folk får altid et chok når han siger sin rigtige alder og opføre sig som en på 20
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Camilla.. skriver: Os med ældre fyre fortryder det når vi nærmer os de 40+
Os med ældre fyre fortryder det når vi nærmer os de 40+
Os med ældre fyre? Haha har du ikke fået citeret den forkerte?
Babymor2010 skriver: Os med ældre fyre? Haha har du ikke fået citeret den forkerte?
Alt alt alt for mange år, men han var mentalt ikke lige så gammel som hans sygesikring viste og troede jeg var dybt forelsket i ham den gang, dog viste det sig hurtigt at jeg bare manglede noget opmærksom fra mine forældre, hvilket vi heldigvis opdagede ret hurtigt alle sammen
11år
Camilla.. skriver: Nej! Haha.. Det ligner at de fleste herinde har fyre som er 2-3 år + ældre end dem selv.
Nej! Haha.. Det ligner at de fleste herinde har fyre som er 2-3 år + ældre end dem selv.
Hehe ja der er jeg altså udenfor
Camilla.. skriver: Hej alle sammen.Nu er jeg lidt nyss. Hvor mange år var der mellem dig og din ældste kæreste? / hvor man har været sammen sexuelt
Hej alle sammen.Nu er jeg lidt nyss. Hvor mange år var der mellem dig og din ældste kæreste?
/ hvor man har været sammen sexuelt
Der er 7 år mellem mig og manden.. Og vi er lykkelig gift på snart 3 år
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128