tænk sig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

273 visninger
1 svar
0 synes godt om
6. december 2012

Anonym trådstarter

Jeg har egentlig altid ønsket mig 3 fantastiske børn ..

Jeg har nu 2 vidunderlige og skønne børn , men drømmen om en 3 den er for længst røget væk .

Jeg fik mit første barn , desværre født med kolik , jeg fik så mit andet barn og ja her står vi så med endnu en som har kolik , jeg tør simpelthen ikke få mit 3 barn som jeg ellers drømte så højt om .

Men alle læger diverse behandles osv har sagt at vi vil få endnu en med kolik højt sansynlig . Og den risiko er der simpelthen ingen af os som tør løbe igen , hverken for vores egen skyld eller vores fantastiske børns skyld .
At have et kolik barn er noget af det hårdeste at gennemgå ..

Havde egentlig nok bare brug for at fortælle det til nogen .

Jeg har virkelig ung og allerede færdig med at få børn , puha det er en så underlig følelse og sidde med synes jeg , men jeg ved det er det bedste og jeg vil nyde de børn jeg har fået ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2012

henh01

Kan godt forstå din beslutning og dine følelser, men intet behøver jo at være definitivt. Det kan være I om 6 år ønsker nr 3 og til den tid er de store store nok til at forstå at lillebror/søster er ked af det osv.

Tænker du skal lade være at tage sorgerne på forskud for tingene behøver jo ikke være fastsat allerede

Jeg er gravid med min nr 3 - jeg havde forestillet mig kun at skulle have 1, fik en datter som 18 årig og var fast besluttet på at hun skulle være mit eneste barn. Møder så en mand som brændende ønsker sig børn - og får 1 barn med ham. En dreng med krut i røven. Sagde mange gange herefter at vi stoppede her, men bang så kom lysten til barn nr 3.. Denne gang mener jeg dog det bør stoppe - og ønsker at blive steraliseret bl.a. pga økonomi, plads osv.

kæmpe til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.