Så så man lige min fætter - Verdensmester i SKIF karate :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

324 visninger
4 svar
0 synes godt om
6. december 2012

mariamiss6

Jeps... 

Min fætter er blevet verdensmester i SKIF karate. Den form for karate de dyrker er IKKE det der hvor man smadrer sten og træbrædder og så videre. Det er en form hvor man kæmper mod en anden, dog uden at slå hinanden halvt fordærvede. Altså, de kømper rigtigt, ogd et går satme vildt for sig, men det handler ikke om at banke den anden, kun om at markere sine slag....

Og det gjorde Morten pisse godt. Verdensmester i sidste måned tadaaaa.

Klassen var 18-19 år (eller 20 tror jeg faktisk, de har vidst skrevet forkert i artiklen).

Og for at det ikke skal være løgn, så er vice verdensmesteren ingen andre end Mortens kæreste

OG Mortens Lillebror Thomas nåede op i en top 8....

bum bum, lidt blær skal der sgu være plads til  

http://www.halsnaes-netavis.dk/andet/item/2352-19-%C3%A5rig-verdensmester-fra-halsn%C3%A6s

Klubben de alle træner i er Bushi karate i Helsinge.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2012

mariamiss6

Og jeg aner ikke hvorfor linket ikke bare virker????

Jeg sidder på min sædvanlige bærbare, så det burde jo virke, men det gør det så ikke... I må copy paste hvis i vil læse artiklen.

Anmeld

6. december 2012

Mimic

mariamiss6 skriver:

Og jeg aner ikke hvorfor linket ikke bare virker????

Jeg sidder på min sædvanlige bærbare, så det burde jo virke, men det gør det så ikke... I må copy paste hvis i vil læse artiklen.

http://www.halsnaes-netavis.dk/andet/item/2352-19-%C3%A5rig-verdensmester-fra-halsn%C3%A6s

værs'go

og stort tillykke med ham, det er sgu flot klaret

Anmeld

6. december 2012

B&J

hold da op hvor er han bare mega god ej hvor må han være vildt stolt, der må være et eller andet i den familie der de kan bare det

Anmeld

6. december 2012

mariamiss6

Tak skal i have begge to... Jow de er ret seje....

Morten har ligge på toppen i flere år. og har også tidligere vundet store konkurrencer. Eller i hvert fald næsten altid ligget top 3 synes jeg. Men det er første gang han har vundet et verdensmesterskab vidst. 

Det er dog også en seriøs klub, hvor de går op i alle medlemmernes "karriere", så de deltager imange konkurrencer, er er gode til at motivere ungerne så vidt jeg har forstået...

Og tak for hjælpen med linket, jeggad ærligt talt ikke rode med det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.