ved godt at det nok er en lille ting.... men ikke for mig, der har mistet i juli og nu har fået modet tilbage til at prøve igen.
Jeg fik 9 uger efter fødslen mens, derefter kom menstruationen rimelig regelmæssigt - max 5 uger lang cyklus.
Vi vil gå igang i næste cyklus - men... sagen er så den, at min mens stadig ikke er kommet. Her 6 uger efter sidste mens :/ Jeg har menssmerter og murren i maven. Det har jeg haft længe - men alligevel er den ikke kommet. Jeg har ikke testet for graviditet, da kæresten og jeg brugte kondom og at det ikke sprang. Så nu sidder jeg her med et brændende ønske om at blive mor og en krop der ikke fungerer.. eller i hvert fald driller. ØV! Bliver bekymret for om der er noget galt og om det så bliver svært at blive gravid igen, når min cyklus åbenbart ikke er regelmæssig. Tænker tanker som PCO... Det er sikkert at overreagerer.. Men på dette område er jeg bare vildt følsom. Efter at have mistet, frygter jeg hele tiden at min krop ikke kan bære et sundt og raskt barn graviditeten ud.
Skulle bare ud med det... 
Anmeld