Hvad kan der være galt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

379 visninger
8 svar
0 synes godt om
6. december 2012

LBK

Min datter (2 år) har de sidste uger (husker ikke lige hvornår de startede) gået og kløet sine øjne HELE TIDEN. 

Fra hun vågner om morgenen til hun kommer i seng om aftenen går hun og kløer sig i øjenen/omkring øjnene med sin håndryg. (som om hendes hår ryger ind i øjnene). 

Når jeg siger "hvad er der med øjnene?" Svarer hun at de "gør ondt" så noget må da irriterer hende. Jeg tænker at de måske kløer. de er ikke røde, ser ikke irriteret ud på nogel måder, de er ikke hævet, hendes hår er ikke langt nok til at nå øjnene.

Hvad kan det være? Nogle der har erfaringer med dette?

Hun skal til to års undesøgelse om et par dage og der havde jeg tænkt mig at snakke med lægen om det. 

Nogel BUD??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2012

PernilleogLouis

LBK skriver:

Min datter (2 år) har de sidste uger (husker ikke lige hvornår de startede) gået og kløet sine øjne HELE TIDEN. 

Fra hun vågner om morgenen til hun kommer i seng om aftenen går hun og kløer sig i øjenen/omkring øjnene med sin håndryg. (som om hendes hår ryger ind i øjnene). 

Når jeg siger "hvad er der med øjnene?" Svarer hun at de "gør ondt" så noget må da irriterer hende. Jeg tænker at de måske kløer. de er ikke røde, ser ikke irriteret ud på nogel måder, de er ikke hævet, hendes hår er ikke langt nok til at nå øjnene.

Hvad kan det være? Nogle der har erfaringer med dette?

Hun skal til to års undesøgelse om et par dage og der havde jeg tænkt mig at snakke med lægen om det. 

Nogel BUD??

Kunne det være allergi?? har i dyr?

Anmeld

6. december 2012

Valle81

Allergi overfor gran?

Anmeld

6. december 2012

Chili-mor

det kan muligvis også godt være øjen betændelse... eller en ridse på horn hinden.. det kan man ikke se, men gør mega ondt...

ja prøv at spørg lægen, eller en øjenlæge.. de kan gi klar besked..

Anmeld

6. december 2012

Janni.

Jeg her ingen erfaring på det område, men kom til at tænke på om hun kunne have tørre øjne. Det er også smertefuldt.

for lægen kan hjælpe jer. God bedring.

Anmeld

6. december 2012

LBK

kicha skriver:

Kunne det være allergi?? har i dyr?

Jeg kan jo ikke udelukke det er allergi af en eller anden art. Ja vi har hund, og det kunne det jo sagtens være (Gud forbyde det).

Men så tænkte jeg kan hun godt "pludselig" udvikle allergi overfor hund da vi har haft hundene længe før hun blev født. Vi har ikke haft problemer før??

Anmeld

6. december 2012

LBK

Janni. skriver:

Jeg her ingen erfaring på det område, men kom til at tænke på om hun kunne have tørre øjne. Det er også smertefuldt.

for lægen kan hjælpe jer. God bedring.

Ja det kan hun sagtens have. Det er hvertfald irriterende det ved vi andre da. ? Ja jeg håber også lægen kan hjælpe. 

Anmeld

6. december 2012

LBK

Chili-mor skriver:

det kan muligvis også godt være øjen betændelse... eller en ridse på horn hinden.. det kan man ikke se, men gør mega ondt...

ja prøv at spørg lægen, eller en øjenlæge.. de kan gi klar besked..

Tak vi må forhøre os hos lægen

Anmeld

6. december 2012

LBK

Valle81 skriver:

Allergi overfor gran?

ja det var da ikke et dårligt bud. Det er startet et stykke tid inden granen kom ind i huset men det er jo gran sæson. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.