Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Helt ærligt!! Kender i det??!?
Altså det der med at sidde foran computeren også selvom at i har lovet at lave noget herhjemme, mens manden er afsted og man er stadig ikke gået igang endnu?? Ej altså... Jeg SKAL lige have taget den lille opvask vi har stående, den kræver næsten intet arbejde, men jeg kan bare ikke tage mig sammen... Jeg SKAL lige have støvsuget, men igen.... Jeg kan ikke rigtig tage mig sammen... Aaarrggghh!!!
Han er hjemme omkring klokken 16.45 så jeg har egentlig en hel time... Men jeg har slet ikke engang lyst til at rejse mig... Hahahah
Ej for satan hvor er jeg bare en super doven gravid elefant... Jeg skal sgu lige tage mig sammen snart... Ikke godt at være sygemeldt, når man endnu ikke har et spædbarn at tage sig af, så går dagen ret hurtigt foran computeren
EDIT: Og så vader han selvfølgelig ind af døren lige idet jeg opretter emnet så nu når jeg jo slet ikke at lave noget inden han kommer hjem hahahha
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nu skal du huske på, at der ER en grund til, at du er sygemeldt.... Så det du ikke når i dag, det når du i morgen ELLER en anden dag
Og det er din mand garanteret også klar over. Så irritere det ham, at opvasken ikke er taget, støvsugningen ikke er overstået, så må han bare selv igang
Dot D skriver: Nu skal du huske på, at der ER en grund til, at du er sygemeldt.... Så det du ikke når i dag, det når du i morgen ELLER en anden dag Og det er din mand garanteret også klar over. Så irritere det ham, at opvasken ikke er taget, støvsugningen ikke er overstået, så må han bare selv igang
Haha Det har du ret i...
Han kom ind af døren lige efter jeg havde oprettet emnet
Og han bliver ikke sur eller noget, men når nu det er så lidt og jeg har næsten en hel dag, så burde jeg jo kunne lave et eller andet
Muhmi skriver: Haha Det har du ret i... Han kom ind af døren lige efter jeg havde oprettet emnet Og han bliver ikke sur eller noget, men når nu det er så lidt og jeg har næsten en hel dag, så burde jeg jo kunne lave et eller andet
Jeg siger det, fordi jeg selv har været der... Man kan unødigt komme til at bygge en vanvittig stor og sort dårlig samvittighed op, og det er jo ikke til nogen nytte
Sats derfor på, at du når det på et eller andet tidspunkt, så går det hele
Og ha´ nu en dejlig hyggeaften uden at lave noget som helst
Dot D skriver: Jeg siger det, fordi jeg selv har været der... Man kan unødigt komme til at bygge en vanvittig stor og sort dårlig samvittighed op, og det er jo ikke til nogen nytte Sats derfor på, at du når det på et eller andet tidspunkt, så går det hele Og ha´ nu en dejlig hyggeaften uden at lave noget som helst
Nåede da lidt nu Støvsugningen er ordnet
Hihi... Har jo total dårlig samvittighed over bare at sidde her og være til ingen verdens nytte... Det er ikke sjovt...
ej altså søde.......
du må gerne låne lidt af min energi idag
jeg har støvsuget og vasket gulv og rydet op og tømt fryseren og gjordt den ren
B&J skriver: ej altså søde....... du må gerne låne lidt af min energi idag jeg har støvsuget og vasket gulv og rydet op og tømt fryseren og gjordt den ren
Hahaha!!! For sent jo
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128