Hvordan ser jeres døgnrytme ud med jeres 1-årige?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.563 visninger
7 svar
0 synes godt om
6. december 2012

Københavnermor

Altså med mad, leg og søvn??

Jeg er ved at gå død på grund af manglende søvn om natten pga 1000 opvågninger fra min datter (som har stået på i måneder), og tænker om det er vores dagsrytme der spolere natten??
Så hvordan ser det ud hos jer, og sover jeres børn igennem om natten? Og hvor meget spiser de? Min datter er meget småtspisende.......

Gab.. Jeg er så træt, så træt, så træt...

Håber på en masse gode råd.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2012

Valle81

EK's Moar skriver:

Jeg er ved at gå død på grund af manglende søvn om natten pga 1000 opvågninger fra min datter (som har stået på i måneder), og tænker om det er vores dagsrytme der spolere natten??
Så hvordan ser det ud hos jer, og sover jeres børn igennem om natten? Og hvor meget spiser de? Min datter er meget småtspisende.......

I den andes sov mine en ca 1-1,5 time fra ca kl 0800-0900/0930 så kom de ud og sove igen kl 12.30 og sov til de vågnede og så sove til natten aller senest kl 20.00. i den alder sov de gennem til ca kl 6.30.

Spise helt alm. Mad, morgenmad, formiddagsmad, frokost, eftermiddagsmad og aftensmad. Ingen af dem fik flaske på det tidspunkt.

Anmeld

6. december 2012

modesty

Min dreng på 13 mdr. var vel omkring de 10-11 mdr. da han sådan nogenlunde begyndte at sove igennem.

Bliver puttet kl. 19. Vågner ved 5-tiden, hvor han for det meste kan få en sut og sove videre til cirka 5:45. Derudover vågner han stadig en gang i løbet af natten engang imellem - måske en gang om ugen.

Han sover stadig 2 lure. Kl. ca. 8 er han bare TRÆT igen, og sover cirka en time. Sover igen cirka en time fra 12-13.

Han spiser cirka kl. 6, 9, 12, 14, 16 og 18. Han spiser OK godt til uden at være mega grådig. Han har perioder med kræsenhed, men jeg synes ikke at de påvirker hans søvn.

Anmeld

6. december 2012

Mor til Mike

EK's Moar skriver:

Min dreng vågner klokken 09:00 hver morgen, så får han morgenmad (havregrød med bananer og andet frugt)

Klokken 11 får han middagsmad (rugbrødshapser, frugt eller varm mad) og klokken 12 sover han middagslur.

imllem klokken 13-14 vågner han, så får han noget frugt eller en rugbrød.

klokken 18 får vi aftensmad.

klokken 19:30 bliver han lagt i seng med en flaske.

Klokken 20:00 sover han til næste dag.

Anmeld

6. december 2012

Københavnermor

Valle81 skriver:

I den andes sov mine en ca 1-1,5 time fra ca kl 0800-0900/0930 så kom de ud og sove igen kl 12.30 og sov til de vågnede og så sove til natten aller senest kl 20.00. i den alder sov de gennem til ca kl 6.30.

Spise helt alm. Mad, morgenmad, formiddagsmad, frokost, eftermiddagsmad og aftensmad. Ingen af dem fik flaske på det tidspunkt.

Tak for svar! Det er godt at have noget at samligne med.

Anmeld

6. december 2012

Københavnermor

Mikey Mike skriver:

Min dreng vågner klokken 09:00 hver morgen, så får han morgenmad (havregrød med bananer og andet frugt)

Klokken 11 får han middagsmad (rugbrødshapser, frugt eller varm mad) og klokken 12 sover han middagslur.

imllem klokken 13-14 vågner han, så får han noget frugt eller en rugbrød.

klokken 18 får vi aftensmad.

klokken 19:30 bliver han lagt i seng med en flaske.

Klokken 20:00 sover han til næste dag.

Min datter sover meget mere om dagen end din søn, gad vide om det er der det går galt for os?? Hmmmm

Anmeld

6. december 2012

Københavnermor

modesty skriver:

Min dreng på 13 mdr. var vel omkring de 10-11 mdr. da han sådan nogenlunde begyndte at sove igennem.

Bliver puttet kl. 19. Vågner ved 5-tiden, hvor han for det meste kan få en sut og sove videre til cirka 5:45. Derudover vågner han stadig en gang i løbet af natten engang imellem - måske en gang om ugen.

Han sover stadig 2 lure. Kl. ca. 8 er han bare TRÆT igen, og sover cirka en time. Sover igen cirka en time fra 12-13.

Han spiser cirka kl. 6, 9, 12, 14, 16 og 18. Han spiser OK godt til uden at være mega grådig. Han har perioder med kræsenhed, men jeg synes ikke at de påvirker hans søvn.

Puha, det er tidligt han står op... Jeg kan se min datter sover noget mere om dagen end jer andres...

Anmeld

6. december 2012

Mettefpigen

Lige for tiden spiser lukas ikk så meget.....
Men her blir han vækket kl 6-615 får lidt yoghurt kommer i dp.... Sover fra ca kl 12-15, får lidt at spise når han blir hentet kl 16, spiser aftensmad ca kl 1715 også får han natflaske og kommer i seng mellem 19-20....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.