4+4 stadig negativ test, ingen tegn på mens som sådan

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.420 visninger
12 svar
0 synes godt om
6. december 2012

tanjaf88

har haft on/off mens lignende smerter, stikken i brysterne og meget oppustet mave det har jeg hele tiden.

kom nu mens, eller posititiv test.. hvor er det frustrende.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2012

Christina :-)

tanjaf88 skriver:

har haft on/off mens lignende smerter, stikken i brysterne og meget oppustet mave det har jeg hele tiden.

kom nu mens, eller posititiv test.. hvor er det frustrende.

hepper på en positiv test

Anmeld

6. december 2012

tanjaf88

hepper på en positiv test

testet negativ i går.. men gør jeg også.

Anmeld

6. december 2012

frk1991

Står i præcis samme situation. jeg er 7 dage over tid i dag, og jeg også symptomer, og murren i underivet som om mens kommer hele tiden.

Testede negativt i går, så jeg venter også på enten mens eller positiv test :-)

Anmeld

6. december 2012

tanjaf88

Petersen1991 skriver:

Står i præcis samme situation. jeg er 7 dage over tid i dag, og jeg også symptomer, og murren i underivet som om mens kommer hele tiden.

Testede negativt i går, så jeg venter også på enten mens eller positiv test :-)

jeg tager til lægen og får taget en blodprøve på mandag hvis ikke der kommet noget der, der er jeg nemlig 5+1 hvis jeg gravid.

Anmeld

6. december 2012

frk1991

Også min tanke så kan man da få et sikkert svar, i stedet for at gå i uvished:-) Skriv endelig hvad prøven sagde:-) 

Anmeld

6. december 2012

BornToBe

Står i samme situation Regner også med at kontakte lægen i næste uge, med henblik på en blodprøve. Hvis altså ikke jeg har fået mens inden da.

Undrer mig bare, da jeg testede fint positiv, da jeg var gravid med min søn. Så tror bare det er kroppen der narrer mig her.

Anmeld

6. december 2012

tanjaf88

BornToBe skriver:

Står i samme situation Regner også med at kontakte lægen i næste uge, med henblik på en blodprøve. Hvis altså ikke jeg har fået mens inden da.

Undrer mig bare, da jeg testede fint positiv, da jeg var gravid med min søn. Så tror bare det er kroppen der narrer mig her.

det samme med mig, sidst testet jeg fint positiv også ved min søn..

Anmeld

6. december 2012

tanjaf88

Petersen1991 skriver:

Også min tanke så kan man da få et sikkert svar, i stedet for at gå i uvished:-) Skriv endelig hvad prøven sagde:-) 

det skal jeg nok

Anmeld

7. december 2012

tanjaf88

4+5 sadig ingen mens. eller tegn på det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.