Næsehorn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

869 visninger
10 svar
0 synes godt om
6. december 2012

Helloo

Nogen som kan anbefale mig at købe et næsehorn?

Mine næse bor er vildt stoppet. Men kan saltvandet så løbe igenem, eller hvordan fungere det? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2012

Helloo

Louise17 skriver:

Mine næse bor er vildt stoppet. Men kan saltvandet så løbe igenem, eller hvordan fungere det? 

slet ingen ?

Anmeld

6. december 2012

Masig

Louise17 skriver:

Det virker ikke her... Slatvandet løber lige igennem og renser ud, men to sekunder efter er man tilstoppet igen.. Man er jo stoppet til fordi slimhinderne hæver op og det kan saltvandet ikke hjælpe på... Jeg fik lov til af lægen at bruge næsespray én gang om dagen, altså om aftenen så jeg kunne sove... (altså under graviditeten, tænker det er derfor du spørger?)

Anmeld

6. december 2012

Helloo

Masig skriver:

Det virker ikke her... Slatvandet løber lige igennem og renser ud, men to sekunder efter er man tilstoppet igen.. Man er jo stoppet til fordi slimhinderne hæver op og det kan saltvandet ikke hjælpe på... Jeg fik lov til af lægen at bruge næsespray én gang om dagen, altså om aftenen så jeg kunne sove... (altså under graviditeten, tænker det er derfor du spørger?)

ja nemlig. min kæreste er virkelig imod næsespray, så det kan jeg desværre ikke.. Gud det er træls.. 

Anmeld

6. december 2012

Dustmuz

Louise17 skriver:

ja nemlig. min kæreste er virkelig imod næsespray, så det kan jeg desværre ikke.. Gud det er træls.. 

Hvorfor er han imod næsespray??

Her bruger kæresten det hver eneste aften, så jeg kan få noget søvn (hendes øre,næse, hals læge der har givet hende det)

Anmeld

6. december 2012

Camilla..

Louise17 skriver:

Jeg har brugt det et par gange.

Og jeg synes det hjælper.

Men, det er lidt ubehaligt

Anmeld

6. december 2012

FrkZier

Louise17 skriver:

så det da heldigt at det absolut ikke der din kæreste der skal bestemme det!!

Anmeld

6. december 2012

Helloo

Dustmuz skriver:

Hvorfor er han imod næsespray??

Her bruger kæresten det hver eneste aften, så jeg kan få noget søvn (hendes øre,næse, hals læge der har givet hende det)

Fordi det kan gøre noget ved ilt tilførsel til baby.. Og det jo ikke super smart at tage chancer 

Anmeld

6. december 2012

tarkoflen

Jeg synes det hjælper! Jeg har dog ikke været fuldstændig lukket til af snot... Men altså hvis jeg gør det, lige inden jeg går i seng, så kan jeg falde i søvn, og det er jo det, der er træls, hvis man ikke kan falde i søvn

Anmeld

6. december 2012

tarkoflen

P.s. en fra mit yoga hold har faktisk sagt, at hun hurtigere bliver frisk og slipper for snot på et par dage ved at bruge et næsehorn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.