Er mit HCG tal væk nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

478 visninger
3 svar
0 synes godt om
6. december 2012

pcoramt

d. 17/11 var jeg til scanning og fik at vide at der ikke var noget hjertelyd fra tvillingerne (7+0) og fik derfor fortaget en medicinsk abort

lørdag d. 24/11 havde jeg stadig mange smerter og kraftlig blødning, så jeg blev derfor indlagt. De målte mit HCG tal til at være på 70. For at være ærlig ved jge ikke hvad det betyder? er det højt eller lavt?.

Spørgsmålet er så, hvornår kan vi teste med ÆL teste igen uden at få falsk positiv?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2012

ekebiv

Jeg ved ikke med ÆL teste men jeg fik taget blodprøver efter min MA og fredag var den på 15, søndag testede jeg positiv på en clearblue digital og mandagens blodprøve gav tallet 13. Det var knap 2 måneder efter aborten, min krop var bare ufattelig lang tid om at komme af ned Hcg.

Anmeld

6. december 2012

fnuggi

hejsa jeg har lige taget samme tur og mit tal sku ned under ti inden jeg måtte gå igang igen 

Anmeld

6. december 2012

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Desværre kan kroppen være mange måneder om,at nedbryde HCG så tallet når under 5,som det skal være før man kan få ÆL,så der er ingen vej uden om,end at du må få taget blodprøver hos lægen,ind til tallet er under 5.

Jeg havde et tal på 27 i 4+2,og der gik 14 dage før det var under 5.

Jeg testede positiv på både G + ÆL test med et tal på 13.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.