Kender i det der med at man bare ik kan sove?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

303 visninger
6 svar
0 synes godt om
6. december 2012

Hvem?

Jeg har nok været i søvn underskud i hvad føles som 3 år, vores store dreng på knap 3 sover ikke igennem endnu, det er dog blevet meget bedre på det sidste og i sidste uge havde vi 2 nætter, hvor vi ikke hørte fra ham - denne aften/nat tegner også rigtig godt også kan jeg fandeme ikke sove!

Og dagen imorgen starter selvfølgelig lidt over 05 - også begynder man at stresse over; "hvis du sover NU, kan du stadig nå 4,5 time HVIS drengene ikke vågner imellem tiden" også kan jeg da slet ikke sove!

En eller anden, giv mig li en skovl i panden, så jeg går ud......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2012

Københavnermor

Åhhh føler med dig..

Min datter er kun 11 måneder og sover ikke igennem endnu, men selv de dage hvor hun sover nogenlunde er jeg så vågen halvdelen af natten alligevel, fordi: "hun vågner garanteret liiiiiige om lidt, så det kan slet ikke betale sig at sove"..... GAB!!!!!!!!

Anmeld

6. december 2012

Hvem?

EK's Moar skriver:

Åhhh føler med dig..

Min datter er kun 11 måneder og sover ikke igennem endnu, men selv de dage hvor hun sover nogenlunde er jeg så vågen halvdelen af natten alligevel, fordi: "hun vågner garanteret liiiiiige om lidt, så det kan slet ikke betale sig at sove"..... GAB!!!!!!!!

Præcis, man mand har evnen til at falde i søvn inden han rammer hovedpuden også er der slukket - mener virkelig slukket - han hører intet, den evne gad jeg simpelthen godt ha, jeg vågner ved det mindste, når jeg da endelig sover....

Anmeld

6. december 2012

Københavnermor

Hvem? skriver:

Præcis, man mand har evnen til at falde i søvn inden han rammer hovedpuden også er der slukket - mener virkelig slukket - han hører intet, den evne gad jeg simpelthen godt ha, jeg vågner ved det mindste, når jeg da endelig sover....

Det er fuldstændig det samme med manden her.. Mit problem er kommet efter jeg blev mor, før havde jeg verdens bedste sovehjerte...

Anmeld

6. december 2012

Hvem?

EK's Moar skriver:

Det er fuldstændig det samme med manden her.. Mit problem er kommet efter jeg blev mor, før havde jeg verdens bedste sovehjerte...

Jeps, samme her, før kunne jeg også sove fra ALT, nu kan jeg bare ikke sove - men lever nærmest i en konstant "trætheds-fase", men kan stadig ikke falde i søvn

Anmeld

6. december 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Sådan har det altid været for mig. Men heldigvis er jeg så blevet bedre  til at falde i søvn, når jeg er træt. Før i tiden endte det altid med at jeg måtte stå op midt om natten. Så ku jeg læse lidt i en bog, støvsuge og rydte op. 

Men efter jeg har fået børn sover jeg bedre/ hurtiger igen, efter t ha været oppe. Dejligt.

Håber du faldt i søvn. Vh stine

Anmeld

6. december 2012

Laulund87

Hvem? skriver:

Argh det er præcis det samme her!!

Håber du fik noget søvn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.