hvilke vanter kan i anbefale

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.385 visninger
13 svar
0 synes godt om
5. december 2012

ano14316

Nu har jeg købt flere forskellige par, og de er bare dårlige.. fælles for dem er at det er ret stramme i håndledet, så det er ikke nemt at få hænderne i, komplet umuligt at få tommelfingeren på plads, og så  kan de ikke gå ud over ærmerne på jakken/flyderdragten, så det skal på først, hvilket gør det svært at komme igennem ærmerne... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2012

Englehår

Profilbillede for Englehår
Didriksons!

Deres luffer er super gode. Der er langt skaft med lynlås . og elastik om håndleddet

vi bruger dem til begge vores piger.

Anmeld

5. december 2012

FamilenStorm

ano14316 skriver:

Nu har jeg købt flere forskellige par, og de er bare dårlige.. fælles for dem er at det er ret stramme i håndledet, så det er ikke nemt at få hænderne i, komplet umuligt at få tommelfingeren på plads, og så  kan de ikke gå ud over ærmerne på jakken/flyderdragten, så det skal på først, hvilket gør det svært at komme igennem ærmerne... 

Har lige købt nogle fra Reima i babysam med lynlås i.. Dp mor elsker dem da de er super lette at få på, plus at fingrene er dejlig varme efter leg :-)

Anmeld

6. december 2012

9510

Jeg har lige købt luffer på Markedspladsen.dk til 30 kr parret, de er med uld inden i og gode lange og elastikken er ikke stram.

dejlig varme og billige

Anmeld

6. december 2012

Fenja09

Min datter har lidt forskellige. Jeg synes at H&M´s strikvanter er supergode. Nu ved jeg ikke hvor gammelt dit barn er, men min datter er 15 måneder og passer nok bedre vanter i str 68/74 end 80 (som hun bruger i tøj + hue) og ved at H&M´s vanter er uden tommel til str 68.

Ovenstående er selvfølgelig ikke vandtætte, men varme. Jeg har også købt et par tynde bomuldsvanter hun kan have indenunder når det er rigtig koldt eller når det ikke fryser.

Derudover har hun et par vandtætte fra Reima som hun stort set kun bruger når hun har flyverdragt på og er udenfor og lege.

/Fenja

Anmeld

6. december 2012

Rikke, Liam & Linus

AnjaM skriver:

Didriksons!

Deres luffer er super gode. Der er langt skaft med lynlås . og elastik om håndleddet

vi bruger dem til begge vores piger.

Hvor får man dem?? Jeg mangler nogle gode varme luffer til min søn som går i skovbørnehave og fryyyyyser

Anmeld

6. december 2012

Guldet

Jeg har købt luffer fra H&M. Thinsulate, de er rigtig gode og kan komme godt op over ærmet!

Anmeld

6. december 2012

Mor til Frederic og Freya

Rikke, Liam & Linus skriver:

Hvor får man dem?? Jeg mangler nogle gode varme luffer til min søn som går i skovbørnehave og fryyyyyser

ønskebørn har dem..

Ellers er de flere steder på nettet også..

Ville helt klart gå efter dem med både lynlås og velcro rem, de bliver siddende på hænderne.

Frederic har 2 par...

http://www.eventyrsport.dk/biggles-zip-mittens.html

Anmeld

6. december 2012

Rikke, Liam & Linus

Mor til Frederic og Freya skriver:

ønskebørn har dem..

Ellers er de flere steder på nettet også..

Ville helt klart gå efter dem med både lynlås og velcro rem, de bliver siddende på hænderne.

Frederic har 2 par...

http://www.eventyrsport.dk/biggles-zip-mittens.html

Ok. Jeg må på jagt. 

Hvad er den mindste størrelse, for her har vi også i issue 

Anmeld

6. december 2012

Mor til Frederic og Freya

Rikke, Liam & Linus skriver:

Ok. Jeg må på jagt. 

Hvad er den mindste størrelse, for her har vi også i issue 

Uh har ikke lige kigget hvad str han har lige nu...

Men han havde den mindste str i de første 3 år ca.

Prøv dem på ville være mit bedste bud, men deres smarte system gør at der skal meget til - før de falder af og har aldrig oplevet at frederic har tabt sine. Heller ikke da han gik i dp og dp var vildt glade for dem også.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.