Sædkvalitet..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

626 visninger
19 svar
0 synes godt om
5. december 2012

Anonym trådstarter

Jeg skal til læge i morgen og undersøges, da vi nu har været i gang med projekt baby i snart 2 år.. Kæresten skal til læge i næste uge, men er bekymret for hvordan det forgår.. Altså om han skal aflevere en sædprøve ved lægen eller om han får en henvisning til en klinik.. Og om han skal ordne de hos dem, eller om han kan ordne det derhjemme og så aflevere den derude ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2012

Anonym trådstarter

Kæresten sidder spændt og venter på svar, så håber der er nogen derude med erfaringer

Anmeld

5. december 2012

Christina :-)

Anonym skriver:

Kæresten sidder spændt og venter på svar, så håber der er nogen derude med erfaringer

Altså da min søster og hendes kærestes skulle tjenes skulle han bare ned med dn sæd prøve som han har lavet hjemmefra

Anmeld

5. december 2012

Hullabullabulla

Anonym skriver:

Jeg skal til læge i morgen og undersøges, da vi nu har været i gang med projekt baby i snart 2 år.. Kæresten skal til læge i næste uge, men er bekymret for hvordan det forgår.. Altså om han skal aflevere en sædprøve ved lægen eller om han får en henvisning til en klinik.. Og om han skal ordne de hos dem, eller om han kan ordne det derhjemme og så aflevere den derude ? 

Kommer an på lægen.. Min kæreste skulle lave en prøve som skulle afleveres til klinisk biokemisk afdeling på sygehuset, da den viste dårlig kvalitet skulle der laves en ny prøve.. Så fik vi henvisning til gynækolog og så skulle han aflevere en prøve til dem også

Anmeld

5. december 2012

Anonym trådstarter

Mor til elias og en lille ny til juni:) skriver:

Altså da min søster og hendes kærestes skulle tjenes skulle han bare ned med dn sæd prøve som han har lavet hjemmefra

Tak for svar, det er han glad for at høre

Anmeld

5. december 2012

Anonym trådstarter

Britt88 skriver:

Kommer an på lægen.. Min kæreste skulle lave en prøve som skulle afleveres til klinisk biokemisk afdeling på sygehuset, da den viste dårlig kvalitet skulle der laves en ny prøve.. Så fik vi henvisning til gynækolog og så skulle han aflevere en prøve til dem også

Mange tak for svar  

Anmeld

6. december 2012

come2

Anonym skriver:

Vi fik en henvisning til en klinik

Anmeld

6. december 2012

Anonym trådstarter

come2 skriver:

Vi fik en henvisning til en klinik

Jeg fik at vide, jeg sku tá min temperatur hver dag de næste 2 måneder og så skal min læge udfra det se om hvornår jeg har min æl. Og om jeg overhovedet har æl. Og så får vi en henvisning derefter .. 

Anmeld

6. december 2012

come2

Anonym skriver:

Jeg fik at vide, jeg sku tá min temperatur hver dag de næste 2 måneder og så skal min læge udfra det se om hvornår jeg har min æl. Og om jeg overhovedet har æl. Og så får vi en henvisning derefter .. 

Har du prøvet med ÆL testes?

Anmeld

6. december 2012

Anonym trådstarter

come2 skriver:

Har du prøvet med ÆL testes?

Ja, men min læge mener det er mere præcist når man måler sin temperatur 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.