Så irritere :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

390 visninger
2 svar
0 synes godt om
5. december 2012

MyLove E

Så er der lige lidt gale fra mig.

Der er en hund meget tæt på os som bare gør gør helt vildt hver aften.Og den får jo så også andre hunde til at gø.
Jeg er ved at blive SINDSYG. Den gør det også om natten og om morgen...

Godt nok er jeg ikke så glad for dyr. Men det er jo synd for for hun
For den må jo stå ude siden den er så tydelig at høre. Der er jo frost grader.. Stakkels hund..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2012

B&J

åhh stakkels hund, jeg tror jeg vil en af dagene gå hen og banke på for at høre om det bare er fordi den er sådan eller om det er fordi de ikke bare lukker den ind eller hvad der lige sker,

for vi har nemlig også en inde ved siden af den er dog inde men hver gang der går nogle går forbi eller der et eller andet bevæger sig jamen så gør den også helt vildt.....

men kan virkelig godt forstå dig det er en skrækkelig lyd når det bliver ved og ved og ved

Anmeld

5. december 2012

merichs

Tauf skriver:

Så er der lige lidt gale fra mig.

Der er en hund meget tæt på os som bare gør gør helt vildt hver aften.Og den får jo så også andre hunde til at gø.
Jeg er ved at blive SINDSYG. Den gør det også om natten og om morgen...

Godt nok er jeg ikke så glad for dyr. Men det er jo synd for for hun
For den må jo stå ude siden den er så tydelig at høre. Der er jo frost grader.. Stakkels hund..

Det er SÅ irriterende med en konstant gøende hund. Vi har samme problem med vores nabo. Dvs vi HAVDE samme problem. Min mand har nemlig (høfligt) været ovre ved naboen og sige at der blev nødt til at ske noget mht hundens gøen. Da vores nabo ikke virkede til at ville gøre noget ved det pointerede min mand, at hvis der ikke blev gjort noget måtte det jo ende med en politianmeldelse. Efterfølgende er hundens gøen reduceret. Anddre naboer har også klaget

Vi vil selvfølgelig være kede af at skulle have sådan en strid med vores nabo, men vil hellere ikke være med til bl.a at få forstyrret vores nattesøvn fordi de ikke har styr på deres hund/ er ligeglad.

Synes du skal tage en venlig snak med hundens ejer omkring det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.