25 års fødselsdag/Reception?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.062 visninger
8 svar
0 synes godt om
10. juni 2009

Mira0911

Jeg bliver 25 medio September... Vi er ved at planlægge noget reception/Åbent hus agtig noget.. Men hvordan skal jeg lige gøre osv...

Vi bor i et rækkehus på 85 kvm - Der kommer ca 75 gæster...
Vi har ikke borde og stole nok, er det nu os nødvendigt når det bare er 1 eller 2 kolde øl og sandwichs gæsterne skal have ? Det er ikke en hel dags forestilling.. Jeg vil bare lige holde sådan noget receptions agtig noget...

Vi er så småt begyndt at tænke på hvad der skal stå i indbydelserne...
Hvordan får jeg skrevet på en pæn måde at, jeg ikke vil have kanel udover mig?

Håber der er nogen der har nogen super duper gode råd og Idéer....

Bare kom med dem...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2009

Mira0911

Slet ikke nogen som har nogen super idëer?

Anmeld

10. juni 2009

charlottekri

Hvis du bare skaffer nogle stole, hvis der er nogen der skulle blive trætte i benene, så er det da ganske udemærket!!! Nu ved jeg at i Holland, hvis der er reception med spisning, så står alle op alligevel... (en tradition derovre)
Med hensyn til kanelet, kan du da bare skrive i indbydelsen at kanel frabedes venligst (og så må du håbe på at dine gæster respekterer dine ønsker!!!)

Anmeld

10. juni 2009

Leneur

Dutte84 skriver:

Slet ikke nogen som har nogen super idëer?

Nej desværre, for jeg ved bare at hvis jeg inviterede til åbent hus/reception, så ville alle komme på en gang og blive hængende, da både venner og familie er nogle hygge- og festmennesker.
Da jeg blev 25 år for meget længe siden skrev jeg direkte at hvis der var nogen som smed stødt kanel udover mig, ja så var de ikke velkomne til festen længere og det virkede. Vi har da så altid kunnet melde helt ærligt ud og folk har forstået det.
Håber du finder ud af det.
Knus

Anmeld

10. juni 2009

Mira0911

Leneur skriver:

Nej desværre, for jeg ved bare at hvis jeg inviterede til åbent hus/reception, så ville alle komme på en gang og blive hængende, da både venner og familie er nogle hygge- og festmennesker.
Da jeg blev 25 år for meget længe siden skrev jeg direkte at hvis der var nogen som smed stødt kanel udover mig, ja så var de ikke velkomne til festen længere og det virkede. Vi har da så altid kunnet melde helt ærligt ud og folk har forstået det.
Håber du finder ud af det.
Knus

Har da os tænkt lidt at skrive. hvis deres plan er at smide noget udover mig, vil jeg gerne frabede deres ankomst eller noget i den stil..

Anmeld

10. juni 2009

Guldet

hihi.. lidt kanel hører da til - Smiler..

Anmeld

10. juni 2009

Mira0911

Julie R skriver:

hihi.. lidt kanel hører da til - Smiler..

Jep ved det.. Men vil rigtig gerne undgå det... Bare i brevform er fint..

Anmeld

10. juni 2009

Guldet

måske bare en kanel kage.. hihi..
ej hihi..
Har du ikk en lille have, så kan du sætte nogle stole op derude også.. det er gangteret godt vejr!

Anmeld

10. juni 2009

Mira0911

Julie R skriver:

måske bare en kanel kage.. hihi..
ej hihi..
Har du ikk en lille have, så kan du sætte nogle stole op derude også.. det er gangteret godt vejr!

Jo har en super lille hyggelig have... :O) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.