michelledam skriver:
Isabella laver tit styrt hvor det går udover hovedet. Og hun får tit buler og blåmærker. Du må ikke komme is på bulen kan vende sig indad og trykke på kraniet.
Vi plejer bare atholde øje med hende. Og hvis hun ellers er glad og tilpas gør vi ikke mere ved det. Engang faldte hun bagover og slog hovedet, hvorefter hun kastede op. Så vi tog på skadestuen. Og de sagde at hun nok godt kunne have fået hjernerystelse. Menat det var sjældent børn fik det. Og det med at kaste op er typisk en refleks fra forskrækkelsen fra faldet.
Men self hvis du er nervøs så ring. Bedre at ringe en gang for meget end en gang for lidt. 
God bedring med hende.
Du får lige samme :
Jeg ringede til lægevagten og fik besked på og vække hende hver time i 3 timers tid. Og hvis hun ikke reagere som normalt eller kaster op skal jeg ringe igen og så skal hun indlægges. men reagere hun som normalt osv, så burde der ikke være noget.
er ikke så vant til at hun får mærker osv, hun er meget modig, men det er faktisk rigtig sjældent at hun slår sig . Hun går helt nu, men har faktisk heller ikke haft styrt i den periode hvor hun gik fra og kravle til og gå. kan huske jeg overværede nogle meget voldsomme styrt da jeg arbejdede i vuggestue, når børnene lærte og gå.. puha..
Har været heldige! Hehe. Men en gang skal jo være den første, det gør bare så ondt i hjertet 
Når men skal vække hende her om 20 min (kæresten har været nede og kigge til hende 2 gange ) så
For at der ikke er noget .
Anmeld