Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sildefisk skriver: Har en dreng på 3,5 der bruger 98 i molos regnbue babymodel nu. Har forelsket mig en en polaris men den fås kun i str 110 4-5 år og kan se at der egentlig ik er den store forskel fra str 104-110, ville I turde satse??
Har en dreng på 3,5 der bruger 98 i molos regnbue babymodel nu. Har forelsket mig en en polaris men den fås kun i str 110 4-5 år og kan se at der egentlig ik er den store forskel fra str 104-110, ville I turde satse??
Vi har haft Molo to år o træk og jeg synes de er store. Sidste år var min datter 1,8 år og havde en str. 80 og i år et hun 2,8 år og har en str, 92, som er ret stor til hende
Mette. skriver: Vi har haft Molo to år o træk og jeg synes de er store. Sidste år var min datter 1,8 år og havde en str. 80 og i år et hun 2,8 år og har en str, 92, som er ret stor til hende
Sildefisk skriver: Ja det er de nemlig mikkel bruger jo selv 98 og er 3,5 mit dilemma er mere om jeg tør tro at han nærmest kan skippe str 104 og gå direkte videre til str 110 for de har ikke drømme modellen i str 104
Ja det er de nemlig mikkel bruger jo selv 98 og er 3,5 mit dilemma er mere om jeg tør tro at han nærmest kan skippe str 104 og gå direkte videre til str 110 for de har ikke drømme modellen i str 104
Det er godt nok svært at sige.
men jeg tænker hvis der ikke er den store forskel på dem kan han måske godt. hvis det først er til næste vinter er det jo altid lidt en sats.
Mette. skriver: Det er godt nok svært at sige. men jeg tænker hvis der ikke er den store forskel på dem kan han måske godt. hvis det først er til næste vinter er det jo altid lidt en sats.
Sildefisk skriver: Det er nemlig først til næste vinter
Det er nemlig først til næste vinter
Så tror jeg, jeg ville satse
Mette. skriver: Så tror jeg, jeg ville satse
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128