hjælp molo flyverdragte størrelser :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

379 visninger
7 svar
0 synes godt om
5. december 2012

Sildefisk

Har en dreng på 3,5 der bruger 98 i molos regnbue babymodel nu. Har forelsket mig en en polaris men den fås kun i str 110 4-5 år og kan se at der egentlig ik er den store forskel fra str 104-110, ville I turde satse??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2012

Sildefisk

??? ingen der har børn på samme alder og erafringer med str??

Anmeld

5. december 2012

Mette.

Sildefisk skriver:

Har en dreng på 3,5 der bruger 98 i molos regnbue babymodel nu. Har forelsket mig en en polaris men den fås kun i str 110 4-5 år og kan se at der egentlig ik er den store forskel fra str 104-110, ville I turde satse??

Vi har haft Molo to år o træk og jeg synes de er store. Sidste år var min datter 1,8 år og havde en str. 80 og i år et hun 2,8 år og har en str, 92, som er ret stor til hende

Anmeld

5. december 2012

Sildefisk

Mette. skriver:

Vi har haft Molo to år o træk og jeg synes de er store. Sidste år var min datter 1,8 år og havde en str. 80 og i år et hun 2,8 år og har en str, 92, som er ret stor til hende

Ja det er de nemlig mikkel bruger jo selv 98 og er 3,5 mit dilemma er mere om jeg tør tro at han nærmest kan skippe str 104 og gå direkte videre til str 110 for de har ikke drømme modellen i str 104

Anmeld

5. december 2012

Mette.

Sildefisk skriver:

Ja det er de nemlig mikkel bruger jo selv 98 og er 3,5 mit dilemma er mere om jeg tør tro at han nærmest kan skippe str 104 og gå direkte videre til str 110 for de har ikke drømme modellen i str 104

Det er godt nok svært at sige.

men jeg tænker hvis der ikke er den store forskel på dem kan han måske godt. hvis det først er til næste vinter er det jo altid lidt en sats.

Anmeld

5. december 2012

Sildefisk

Mette. skriver:

Det er godt nok svært at sige.

men jeg tænker hvis der ikke er den store forskel på dem kan han måske godt. hvis det først er til næste vinter er det jo altid lidt en sats.

Det er nemlig først til næste vinter

Anmeld

5. december 2012

Mette.

Sildefisk skriver:

Det er nemlig først til næste vinter

Så tror jeg, jeg ville satse

Anmeld

5. december 2012

Sildefisk

Mette. skriver:

Så tror jeg, jeg ville satse

Tak jeg satser ellers kan jeg vel bytte den på ts

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.