Skriger din bany også? Ikke fordi baby er ked men GLAD hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.339 visninger
6 svar
0 synes godt om
5. december 2012

sommerc

Profilbillede for sommerc

har en baby dreng på Ca.8 mdr. Han er begyndt at SKRIGE så det skær i vores øre som sindssyge!!! Han er ikke ked af det , tværtimod! Når vi siger noget til ham når han skriger, så griner han og pludre og smiler, ? 

er der nogle der ved hvad grunden kan være ? 

Eller er der nogle der har oplevet det?

hjææææl vi bliver snart døve hehe

håber der er nogle der vil svare

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2012

M (:

sommerc skriver:

har en baby dreng på Ca.8 mdr. Han er begyndt at SKRIGE så det skær i vores øre som sindssyge!!! Han er ikke ked af det , tværtimod! Når vi siger noget til ham når han skriger, så griner han og pludre og smiler, ? 

Tror du ikke bare, det er fordi han har fundet ud af at han kan, og derfor synes det er vældig sjovt at kunne lave så høj en lyd? 

Anmeld

5. december 2012

Nettemor

Han prøver sin stemme af Det går over igen.

Anmeld

5. december 2012

malenemusen

sommerc skriver:

Det kunne ha været mig der havde skrevet dit indlæg - vi er snart døve herhjemme.
Men så længe at det er af glæde han "skriger" så må vi bare finde os i det tror jeg :-)

Anmeld

5. december 2012

Maja88

det samme har vi værrt igennem og er det til tider stadigvæk og hun er 21 måneder

Anmeld

5. december 2012

Eliza

Kan ik svare dig på hvorfor men min malle startede på det da han var 4 mdr. Gør det stadig og skryder os  og ja man bliver døv!! Mit ene øre gør sindssygt ondt, pga det 

Anmeld

5. december 2012

Ka+Ma=Be

Fordi det er pisse sjovt, at man pludselig kan sige en høj lyd som alle reagerer på! Alle børn jeg kender, inkl mit eget, havde sådan en skrigeperiode omkring 8 måneder. Det varede generelt 1-3 uger, så er det slut igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.