Ny bestilling af barnevognsstel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.136 visninger
11 svar
0 synes godt om
5. december 2012

LSM

Ja sagen er den vi står i den situation at vi har haft indbrud

De har så ikke taget, men ødelagt vores barnevognsstel (Odder X-dream)

Ringede så til babysam og fortalte om vores situation for at høre hvor lang tid der ville gå før et nyt stel kunne leveres, det kunne det så først i slutningen af februar

WHAT!? Jeg kan da ikke undvære en barnevogn i næsten 3 måneder med en søn på 4 måneder , det er trods alt blot et naturstel jeg skal have.
Så spurgte om der ikke var mulighed for at lave en hast ordre pga situationen, men det kunne hun ikke hjælpe med, så bedte om nummeret til odder så kan jeg få ringet til dem i morgen og høre om det ikke kan gøres noget hurtigere, man kan da ikke undvære en barnevogn så længe!!

Nå men ville egentlig høre om i selv eller kender nogle som evt har stået i samme situation hvor stellet er ødelagt af andre eller vognen blevet stjålet hvor lang tíd skulle i vente på en ny?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2012

Englehår

Profilbillede for Englehår
LSM skriver:

Ja sagen er den vi står i den situation at vi har haft indbrud

De har så ikke taget, men ødelagt vores barnevognsstel (Odder X-dream)

Ringede så til babysam og fortalte om vores situation for at høre hvor lang tid der ville gå før et nyt stel kunne leveres, det kunne det så først i slutningen af februar

WHAT!? Jeg kan da ikke undvære en barnevogn i næsten 3 måneder med en søn på 4 måneder , det er trods alt blot et naturstel jeg skal have.
Så spurgte om der ikke var mulighed for at lave en hast ordre pga situationen, men det kunne hun ikke hjælpe med, så bedte om nummeret til odder så kan jeg få ringet til dem i morgen og høre om det ikke kan gøres noget hurtigere, man kan da ikke undvære en barnevogn så længe!!

Nå men ville egentlig høre om i selv eller kender nogle som evt har stået i samme situation hvor stellet er ødelagt af andre eller vognen blevet stjålet hvor lang tíd skulle i vente på en ny?

Åh nej, hvor træls!

jeg har desværre ikke erfaring, men hvad med evt at leje en vogn hos babysam? Hvis altså heller ikke Odder kan gøre noget hurtigt.

Anmeld

5. december 2012

Kamulla

EJ! det sku dårlig service syntes jeg... og sikke skidt med indbrudet.. håber Odder er mere hjælpsomme imorgen...

Anmeld

5. december 2012

Sildefisk

Kamulla skriver:

EJ! det sku dårlig service syntes jeg... og sikke skidt med indbrudet.. håber Odder er mere hjælpsomme imorgen...

lige mine ord

Anmeld

5. december 2012

LSM

AnjaM skriver:

Åh nej, hvor træls!

jeg har desværre ikke erfaring, men hvad med evt at leje en vogn hos babysam? Hvis altså heller ikke Odder kan gøre noget hurtigt.

Det er også bare træls at skulle til at leje en vogn men kan selvfølgelig blive nødvendigt

Håber på Odder kan gøre noget hurtigt, det kan da ikke være første gang de står i sådan en situation

Anmeld

5. december 2012

LSM

Kamulla skriver:

Ja synes også det er vildt dårlig service , håber sådan Odder kan gøre noget, det må de da kunne, altså helt ærligt, det er umuligt at undvære en barnevogn så længe, specielt når min søn har den alder han har.

Ja det er virkelig ubageligt at have haft indbrud puha

Anmeld

5. december 2012

Kamulla

LSM skriver:

Ja synes også det er vildt dårlig service , håber sådan Odder kan gøre noget, det må de da kunne, altså helt ærligt, det er umuligt at undvære en barnevogn så længe, specielt når min søn har den alder han har.

Ja det er virkelig ubageligt at have haft indbrud puha

det kan jeg godt forstå... og nej i kan da ikke undvære den... i har betalt så mange penge for en vogn, så må man forvente som kunde at man kan få noget hjælp ved sådan en situration..

Anmeld

5. december 2012

LSM

Kamulla skriver:

det kan jeg godt forstå... og nej i kan da ikke undvære den... i har betalt så mange penge for en vogn, så må man forvente som kunde at man kan få noget hjælp ved sådan en situration..

Lige præcis !

Anmeld

5. december 2012

LSM

14. december 2012

1990h

LSM skriver:

op

hvad sagde odder?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.