Hvad hitter hos jeres 3-4 årige prinsesser?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

792 visninger
9 svar
0 synes godt om
5. december 2012

Guldet

Hvad hitter af legetøj for jeres 3-4 årige piger? Ved simpelthen ikke hvad musen skal have! Hun elsker at tegne og lave perler, men ved ikke lige hvad hun ellers skal have! Er der nogle sjove brætspil for den alder? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2012

Ciss

Hos os er storesøster næsten fem år, men det sidste år har især legemad m køkken og kasseapperat været meget i brug. Det samme har alle slags bogstavleg/talleg og musik til at danse efter - så vi har været inde på tanken om at give hende en cd-spiller.

Der er et langt brætspil til at have på gulvet, hun elsker. Man skal lede efter ting i tegningerne mens sandet løber ned i et timeglas bl andet. Husker ikke hvad det hedder på dansk - tror det hedder Busy Town eller noget i den stil på engelsk. Det er helt genialt!

Anmeld

5. december 2012

helle85

Mor- til pige skriver:

Hvad hitter af legetøj for jeres 3-4 årige piger? Ved simpelthen ikke hvad musen skal have! Hun elsker at tegne og lave perler, men ved ikke lige hvad hun ellers skal have! Er der nogle sjove brætspil for den alder? 

min datter var rigtig glad for at lave puslespil i den alder(det er hun stadig)

man kan spille huskespil, æg spil (tror jeg det hedder) også har vi et spil der hedder quips det er noget med farver. det er dem vi har til børnene ind til vider. i jule gave få den ene twister og den anden få et spil hvor de skal fange en mus eller sådan noget

Anmeld

5. december 2012

CamiRon

Mor- til pige skriver:

Hos os er vores ældste på 3½ år totalt faldet for Barbiedukker. Hun leger med de 3 hun har hele dagen lang, så mange af hendes juleønsker består af Barbie + tilbehør. 

Anmeld

6. december 2012

Guldet

Ciss skriver:

Hos os er storesøster næsten fem år, men det sidste år har især legemad m køkken og kasseapperat været meget i brug. Det samme har alle slags bogstavleg/talleg og musik til at danse efter - så vi har været inde på tanken om at give hende en cd-spiller.

Der er et langt brætspil til at have på gulvet, hun elsker. Man skal lede efter ting i tegningerne mens sandet løber ned i et timeglas bl andet. Husker ikke hvad det hedder på dansk - tror det hedder Busy Town eller noget i den stil på engelsk. Det er helt genialt!

Tak for svar ja så har din datter rigtig sådan en alder, hvor tal og bokstaver er spændende

Tror du min datter, er for lille til det brætspil du nævner ? Hun blir 4 snart!

Men tak for inputs

Anmeld

6. december 2012

Guldet

helle85 skriver:

min datter var rigtig glad for at lave puslespil i den alder(det er hun stadig)

man kan spille huskespil, æg spil (tror jeg det hedder) også har vi et spil der hedder quips det er noget med farver. det er dem vi har til børnene ind til vider. i jule gave få den ene twister og den anden få et spil hvor de skal fange en mus eller sådan noget

Tak for inputs.. Tror jeg må ned og se på de forskellige brætspil så

Vi tænker lidt på at købe et skrivebord, hvor hun rigtig kan sidde og tegne og lave perler.. da hun kun har et lille bord´, stole sæt nu

Anmeld

6. december 2012

Guldet

CamiRon skriver:

Hos os er vores ældste på 3½ år totalt faldet for Barbiedukker. Hun leger med de 3 hun har hele dagen lang, så mange af hendes juleønsker består af Barbie + tilbehør. 

God ide med barbiedukker, hun har snakket lidt om dem, måske hun også skulle have lidt af det

Tak for inputs! Så vil jeg ned i byen idag, for at se om jeg kan få julegaverne i hus

Anmeld

6. december 2012

Ciss

Mor- til pige skriver:

Tak for svar ja så har din datter rigtig sådan en alder, hvor tal og bokstaver er spændende

Tror du min datter, er for lille til det brætspil du nævner ? Hun blir 4 snart!

Men tak for inputs

Hun er absolut ikke for lille.

Vores datter fik det til sin 4-årsdag og det var ikke for vanskeligt.

Det har været en hit fra første dag.

Anmeld

6. december 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vores pige er 3 år og 8 mdr. Detter er hvad der hitter lige i øjeblikket, alt med dukker, alt med barbiedukker, legemad, legekøkken, danse til musik, perler, udklædningstøj mv.

Vi har købt en stor bil med en barbiedukke til hende i julegave. Den var på tilbud i Bilka til 280 kr., hvor den normalt koster 550 kr.

Anmeld

6. december 2012

Frk. Himmelblå

Mor- til pige skriver:

Spil med Storm... 

:-)

Puslespil

Perler

Hobbypakker fra Panduro

Løbehjul

Cykel

Cd-afspiller og cd'er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.