MØB - hvor længe har de øre smerter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

641 visninger
4 svar
0 synes godt om
5. december 2012

Snartmortil3

Min søn har været syg siden fredag. Fik penicillin til ham i mandags (morgen) af ørelægen. I dag har han stadig let feber, og tager sig stadig meget till ørene og har anfald af hysterisk gråd hvor han holder sig for ørene osv. Hvornår bliver det dog bedre? Hvor længe går der før penicillinen virker?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2012

Carina:-)

Den burde virke nu.

Mine døjer med møb,og indimellem har de skullet have en bredspekteret for at slå bakterierne ihjel.

Så måske du skal have en anden slags medicin til ham.

Så fat i lægen.

Anmeld

5. december 2012

Snartmortil3

Carina:-) skriver:

Den burde virke nu.

Mine døjer med møb,og indimellem har de skullet have en bredspekteret for at slå bakterierne ihjel.

Så måske du skal have en anden slags medicin til ham.

Så fat i lægen.

Så må jeg ringe til lægen igen i morgen.. Øv hvor er det trist. Vi skulle på ferie på lørdag, men ser efterhånden ud til at vi godt kan vinke lidt farvel til den.

Anmeld

5. december 2012

Maja_4000

Jeg havde MØB i sommers og jeg havde ondt i 5 dage efter jeg var begyndt på penicillinen .. 

God bedring med ham

Anmeld

10. december 2012

frk andreasen

110811 skriver:

Min søn har været syg siden fredag. Fik penicillin til ham i mandags (morgen) af ørelægen. I dag har han stadig let feber, og tager sig stadig meget till ørene og har anfald af hysterisk gråd hvor han holder sig for ørene osv. Hvornår bliver det dog bedre? Hvor længe går der før penicillinen virker?

Vil ik skræmme dig men min søn havde mellemørsbetændelse non stop fra han var 6mdr til han var 12 mdr. Han fik penicillin som så kun lige virkede en lille uge også startede det igen.. det var skrækkeligt at se ham lide sådan. Så fik han dræn i og de holdt i halvanden år det virkede med det samme. Nu har han fået for anden gang for mellemørsbetændelsen kom tilbage med det samme de faldt ud.. så mit råd hvis du skal have pencillien mere end en gang så tag det lille. Pus med til en øre læge og få en tid til dræn.
Kh Tanja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.